Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hey hey! da var lommeboka 449.00 kroner fattigere! Ja for nå har jeg kjøpt Joint Ops, og jeg lurer på hvor mange andre som har gjort samme innvestering? Jeg har ikke spilt spillet enda, men jeg spilte MP demoen og syntes det var konge!!! (selvsagt ingen BF killer da! ) Hva synes dere om spillet? Noe jeg lurte på i tillegg: Når er/var lanserings datoen til Joint Ops? Jeg har lest rundt omkring at lanseringsdatoen er 25/06/2004, men jeg kjøpte det i dag!(altså den 24 Juni) Jeg har også sett det ligge i hyllen på Norli på det lokale kjøpesenteret da jeg var der den 22 Juni! Er altså ikke lanseringsdatoen 25 juni likevel??? Endret 24. juni 2004 av MeTa][iC Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg kjøpte også spillet i dag(24) har spillt 2 timer coop og det er jævlig!!!!!!!! gøy Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ehm...Unnskyld, jeg har nå spilt fullversjonen av spillet.... Nå tor jeg faktisk Joint ops ER den BF killeren jeg først ikke trodde!!!!! "Training" funksjonen er GENIALT!!!!! kjempe bra training funksjon som rekker over ALT du kan gjøre på selve spillet; feks heli-flyving, biler, obstacles, våpen osv osv... Og så har vi coop mode da...ALDRI har jeg sett en fetere coop mode! Den er mye kulere enn Vietcong!!! drit fett spill med masse variasjon!!!! Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Klart JO er i hus, ble handlet inn den 23. Har noen timer online med fullversjonen nå, og spillet er bra det. Savner dypt Europeiske servere, tror noen underlige opplevelser skyldes varierende ping til USA. Skal også bli godt når de som er inne får litt mer erfaring, det blir mye "virring". Er vant til å spille medic i DF:BHD, og det er ekstremt frustrerende å se et lik forsvinne foran nesa di øyeblikket før du skal gi det litt plaster. Anbefales til alle som liker Multiplayer FSP!! Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Håper og tror at Gamer snart kommer med en omtale av dette spillet....? Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Håper og tror at Gamer snart kommer med en omtale av dette spillet....? Det gjør vi, vet du. (og ja, jeg er enig med de fleste her - dette er et fryktelig morsomt spill) Lenke til kommentar
Nymfo- Olga Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Den sugne helikopter- fysikken ødelegger stort... Ellers ser det bra ut Endret 25. juni 2004 av Nymfo- Olga Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har kjøpt!!! Venter det hjem i posten i dag *krysser fingrene* Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg har skikkelig lyst å kjøpe spillet Men hva er systemkravene? Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fra www.jointopsthegame.com : "VIDEO CARD: DirectX 9.0 AGP video card with 32MB & HW-T&L required. 128MB or greater recommended. Compatible 3D cards include: nVidia GeForce 2, 3, 4, 59xx, 6xxx and ATI Radeon 9500, 9600, 9700, 9800, X800. We do not support the following video cards: ATI Rage, FireGL, NVIDIA Quadro, TNT/TNT2 and Vanta chipsets,Kyro,Kyro II, Intel 810 and 815, SiS, Xabre, Matrox chipsets. Video cards without pixel shaders or with less than 128MB ram will not support all graphics features. OPERATING SYSTEM: Windows® 98, ME, 2000, XP CPU TYPE & SPEED: Minimum: Pentium® III 1.2 GHZ equivalent Recommended: Pentium 4 2.4 GHZ equivalent MOTHERBOARD: Minimum: AGP 2X Recommended: AGP 4X HARD DRIVE SPACE: 1.5 GB available SYSTEM MEMORY: Minimum: 256MB Recommended: 512MB MEMORY SPEED: Recommended: 266 MHz DDR (PC2100) or better CD-ROM SPEED: 16x or greater CD-ROM drive DIRECTX: DirectX 9.0b required. Click here to get it! SOUND CARDS: Windows compatible CONTROLLERS: Windows® compatible mouse INTERNET: Minimum: 56k internet connection Recommended: Cable modem or DSL internet connection" Skyter inn for egen regning at dersom du prøver oppringt forbindelse på dette spillet vil det bli en stusslig opplevelse. Du lager da lag for både deg selv og dine omgivelser. Nova påstår at det skal gå greit; min er: Glem det! Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hm.... vet ikke om jeg bør prøve meg... skal snart kjøpe ny pc (og selge den jeg har...) Gidder ikke å spille spill som lagger, men siden det går strøkent på far cry burde det vel gå greit på joint eller..? Lenke til kommentar
Neshaug Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) har så veldig lyst til å kjøpe dette spillet selv, men vet ikke hvordan det skal gå til høsten når jeg blir uten internett igjen EDIT-- De coop missions greiene? Kan man spille dem i LAN mot AI? Endret 25. juni 2004 av Neshaug Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fortell meg at fysikken er bedre enn i demoen, så skal jeg skaffe meg det. Hvis ikke er det ikke tale om engang... Lenke til kommentar
Nosferatu Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Buhuuu, den lå ikke i postkassa Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 kom nettopp fra et drit kult game. det var bare Über fett. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 [quote name='Neshaug' date='25/06/2004 : 12:24'] De coop missions greiene? Kan man spille dem i LAN mot AI? [/quote] Ja! og det er KONGE!!!!! AIen er jo ikke så sinnsykt bra, men det gjør ikke noe! man blir drept med en gang likevel! Sinnsykt morsomt med 4 kompiser når vi spiller coop; legger en slagplan, hvor vi deler oss i to grupper på to personer, velger hvor team 1 (Alpha) skal angripe og hvor team 2 (Bravo) skal angripe (vi angrep en landsby) Det var så fett! jeg var under skikkelig mye ild, "need backup, im pinned down!!!" Så så jeg bare en slik "FN Jeep" komme mot meg, og den skjærende lyden av mitraliøseren jallet gjennom jungelen og alle rebels`ene falt døde om på bakken! Wohoo! jeg er reddet!!! Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 [iC' date=25/06/2004 : 17:12] Ja! og det er KONGE!!!!! AIen er jo ikke så sinnsykt bra, men det gjør ikke noe! man blir drept med en gang likevel! Sinnsykt morsomt med 4 kompiser når vi spiller coop; legger en slagplan, hvor vi deler oss i to grupper på to personer, velger hvor team 1 (Alpha) skal angripe og hvor team 2 (Bravo) skal angripe (vi angrep en landsby) Det var så fett! jeg var under skikkelig mye ild, "need backup, im pinned down!!!" Så så jeg bare en slik "FN Jeep" komme mot meg, og den skjærende lyden av mitraliøseren jallet gjennom jungelen og alle rebels`ene falt døde om på bakken! Wohoo! jeg er reddet!!! Høres deffinitivt kult ut... Men det avhenger enda om fysikken er forbedet, hvis jeg skal kjøpe det. Lenke til kommentar
Jonah Hex Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fysikken er forbedret i forhold til demoen, hvis det er det du mener... Grafikken som var mangelfull på demoen er nå detaljert, alt som så ufullstendig ut er nå ok. Vet ikke om du mener noe annet.... Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Er det virkelig ingen andre som har gjort den geniale beslutning å kjøpe Joint Ops? PS: Noe nytt på JO fronten? noen europeiske servere som er kommet opp? Evt. hvilke servere spiller der på??? Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 [iC' date=24/06/2004 : 21:03] "Hey hey! da var lommeboka 449.00 kroner fattigere!Ja for nå har jeg kjøpt Joint Ops, og jeg lurer på hvor mange andre som har gjort samme innvestering? " Jeg kjøpte det i usa for få dager siden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå