Gå til innhold

Nokia kommer med 6230i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pointet var at denne "nye" telefonen ikke har mer enn 128x160... denne oppløsningen er snart standard på museumsgjenstander..

Alle andre merker kommer med stadig større skjermer, så hvis nokia vil henge med må de få ræva i gir å lage større skjermer, ikke bare på de som er über profftelefoner som 7610..

Lenke til kommentar

Å komme med en slik oppdatering av 6230 ville vært katastrofe. Større skjerm ville gjort "6230i" komplett inkompatibel med 6230, ikke godt nytt for content-utviklere...

 

Så dette er nok 100% tull.

Hvis det kommer en slik mobil (og selvsagt gjør det det!) har den nok et helt annet navn og annet design...

Lenke til kommentar

Jeg hater ikke Nokia, toppmodellene Nokia lager er jo meget gode telefoner, men det virker ikke som de bryr seg så mye om telefoner som blir laget med tanke på de yngre generasjoner. Sony Ericsson hadde jo kjempesuksess med t610, og kommer helt sikkert itl å ha det med t630 også. De har jo gode skjermer begge to(bortsett fra t610 i sollys). Tror kasnkje det er derfor Nokia har tapt en del markedsandel til SE. Selfølgelig synes fjortisser det er gøy å ha "stor" skjerm på mobilen sin når den kan brukes til å ta bilder med. Se litt på NOkia 3200 da. Den har jo kamera(ikke så veldig bra), men det er jo ikke akkurat optimalt å se bildene på den lille skjermen 3200 har..

Bare det jeg mener, dere andre får mene det dere selv vil :roll:

Lenke til kommentar
Jeg hater ikke Nokia, toppmodellene Nokia lager er jo meget gode telefoner, men det virker ikke som de bryr seg så mye om telefoner som blir laget med tanke på de yngre generasjoner. Sony Ericsson hadde jo kjempesuksess med t610, og kommer helt sikkert itl å ha det med t630 også. De har jo gode skjermer begge to(bortsett fra t610 i sollys). Tror kasnkje det er derfor Nokia har tapt en del markedsandel til SE. Selfølgelig synes fjortisser det er gøy å ha "stor" skjerm på mobilen sin når den kan brukes til å ta bilder med. Se litt på NOkia 3200 da. Den har jo kamera(ikke så veldig bra), men det er jo ikke akkurat optimalt å se bildene på den lille skjermen 3200 har..

Bare det jeg mener, dere andre får mene det dere selv vil :roll:

helt eni..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...