rulleguru Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fått meg fz10 ;D måtte teste zoomen, imponerende synes nå jeg Bilde med zoom Lenke til kommentar
znapper Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Nå får damene i nabolaget passe seg tenker jeg Her er en kirke med zoom, jeg har ikke benyttet meg av digitalzoom her, som du gjorde i bildet øverst til venstre da men: http://home.broadpark.no/~ohhelin/Kirke.jpg - Bildet ble resizet ned til 1500*1000 ettellerannet, og rekomprimert etter sammenlimingen for tilpasning til web (Horrbelt bilde, hadde hatt kamera i 2 dager og knipset alt mulig men det var det eneste jeg hadde slengende med optisk zoom test ) Endret 25. juni 2004 av znapper Lenke til kommentar
Randomized Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tok denne demoen (håndholdt - etthåndsgrep) rett etter at jeg kjøpte kameraet (FZ-10). Ganske fornøyd... :-) Lenke til kommentar
rulleguru Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) znapper: jeg har ikke brukt digital zoom i bildet øverst til venstre! bare en kombinasjon av at jeg ikke hadde stativ og at jeg strakk bittelitt på bildet i ps. Edit: strekking i ps er jo egentlig digital zoom Endret 25. juni 2004 av rulleguru Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå