.tomf Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Litt teori for dummies: I en gass, så vil alltid dette regnestykket bli det samme, hele tiden. (Trykk * Volum) / Temperatur = Det samme, always Når gassen er i boksen, så har den vanlig romtemperatur, men gassen er under et kjempestort trykk. Når man sprayer lufta ut, så synker trykket kjempemye. Da må (se regnestykket) trykk og/eller volum endre seg for at regnestykket skulle bli det samme som det var før. Volumet av gassen klarer ikke å utvide seg nok når det sprayes ut, så derfor synker temperaturen. Da blir regnestykket det samme som før, og gassen som kommer ut av boksen er kjempekald. nerd Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Teh humor iz where? Quote. Idiotisk. Lenke til kommentar
bkvaloy Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 (endret) Tilbakestående er vel det rette ordet...... er lei av jackass..... Endret 26. juni 2004 av bkvaloy Lenke til kommentar
Togo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg har sett folk som har skadet seg etter å ha kommet i kontakt med flytende nitrogen, og det var ikke noe i nærheten av dette. De hadde brannskader (eller lignende anyway). Dessuten er det vel LITE sannsynlig at en får tak i flytende nitrogen på boks (de trenger en termos e.l. for å holde det kaldt nok). Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er bare gass (sikkert luft) som er under stort trykk i flasken. Alle burde lese min "Litt teori for dummies" tidligere i tråden, det er enkelt forklart. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tviler Sterkt på at det var LQ i de boksene Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 er siden nede nå eller?? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 er siden nede nå eller?? Nei, siden er der enda Lenke til kommentar
DDDD Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Virka nå. Flytende nitrogen i min rompe. Flaska ser nokså ikke kjølig ut... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Hahaha! For noen vanvittige idioter! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 De syntes sikkert at de var tøffe og virkelig noen små konger når de gjorde noe sånt.... Og de eier ikke normal smertegrense... dette er ikke så vondt det blir numment og så smertefullt etter en liten stund. Forfryser man seg så ligner skadene merer på skikkelige brannsår. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 To gutter leker med klorin og alkohol. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 To gutter leker med klorin og alkohol. Nå snakker vi idioter, altså! Herregud, folka må jo ha blitt skada for livet. Videoen har vært oppe før her på forumet, så jeg hadde sett den tidligere, men den er jo en uslåelig klassiker. LOL LOL ROFLMAO!!! Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 To gutter leker med klorin og alkohol. Nå snakker vi idioter, altså! Herregud, folka må jo ha blitt skada for livet. Videoen har vært oppe før her på forumet, så jeg hadde sett den tidligere, men den er jo en uslåelig klassiker. LOL LOL ROFLMAO!!! Jeg kunne nesten tenke meg at den hadde vært oppe, men den passet fint inn i tråden, og det er sikkert ikke alle som har sett den. Lenke til kommentar
So|o Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 To gutter leker med klorin og alkohol. Utrolig hva folk kan få seg til å gjøre Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 To gutter leker med klorin og alkohol. Jjjjaaa.... For noen idioter! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå