Gef Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.flipsided.com/videos/viewvideo/70.php Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 lenge siden jeg Lo SÅ godt. hahaha! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 -Idioter; Hvis det ikke bare var noe hårspray eller noe da, og så slo de seg litt eller noe sånt for å få til det på magan.... Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Teh humor iz where? word. Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det første ordet som popper opp i hodet mitt (ja, jeg vet, må installere popup stopper) er RETARD DrE Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Sett litt for mye jackass tenker jeg, "tøff" musikk i bakgrunnen og ditto "tøffe" klær.... Men den med brystvorta så ikke så bra ut... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 tror de hadde fått litt andre merker hvis den hadde spraya nitrogen over hele magan.. han ene gjør det jo skikkelig lenge. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det kan ikke være slik nitrogen jeg tenker på. Nitrogen har en minus på -196c Tom's Hardware brukte det for å klokke til 5Ghz Lenke til kommentar
Manx Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hvis dere hører helt på starten så sier han "liquid air duster" på norsk blir jo det luft på boks. Har en sånn boks selv, snu den på hode så kommer det ut noe som er jævlig kalt, og hvis du holder på et sted lenge nok så klarer du sikker å fremkalle noe som ligner på frostskader. Men nå virker det jo som om gutta har en smerteterskel langt under pari, det gjør jo ikke vondt. Blir bare kalt i noen få sekunder, kommer bare på hvor lenge man holder den opp ned. Ikke morsomt bare dumt, faktisk mer trist en dumt... Og da går jeg og Edit: glemte et par ,, Endret 24. juni 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
GSM Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Luft på boks kjøler vel ned til ca -50c elns. Flytende nitrogen ødelegger vevet hvis det kommer i kontakt med det, så da sliter de folka hvis det der var nitrogen. Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 det er vell sånn Is-spray som brukes til og kjøle den idrets skader di bruker .. veldig kaldt Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Litt teori for dummies: I en gass, så vil alltid dette regnestykket bli det samme, hele tiden. (Trykk * Volum) / Temperatur = Det samme, always Når gassen er i boksen, så har den vanlig romtemperatur, men gassen er under et kjempestort trykk. Når man sprayer lufta ut, så synker trykket kjempemye. Da må (se regnestykket) trykk og/eller volum endre seg for at regnestykket skulle bli det samme som det var før. Volumet av gassen klarer ikke å utvide seg nok når det sprayes ut, så derfor synker temperaturen. Da blir regnestykket det samme som før, og gassen som kommer ut av boksen er kjempekald. Endret 25. juni 2004 av HolgerLudvigsen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå