tankbug Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Lurer på om jeg skal kjøpe denne skjermen her,men hvis disse spesifikasjonene stemmer så er det veldig lav oppdateringskrekvens, virker det som. Noen meninger..? Lenke til kommentar
Steffen2 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor kjøpe seg en crt skjerm, hvorfor ikke kjøpe deg en lcd ?? Lenke til kommentar
knappy tha muthafuckin' slappy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor kjøpe seg en crt skjerm, hvorfor ikke kjøpe deg en lcd ?? kor mye trur du ein 24" lcd skjerm koster? skal gi deg eit lite tips: over 20k personlig liker eg crtskjermer mye bedre enn lcd, har litt problemer med å fokusere på lcdskjermer, kanskje det er tilvenning? Lenke til kommentar
D2 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvorfor kjøpe seg en crt skjerm, hvorfor ikke kjøpe deg en lcd ?? Kansje det er fordi han er ute etter en skjerm med stor bildeflate. Og om han skulle ha en lcd med over 19" koster dette langt mer enn de fleste har råd til. Selv en 19" lcd koster jo mange tusen om du skal ha noe som fungerer greit.. Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 LCD blir det når ghosting forsvinner og prisene blir greie. Men la oss ikke ta ENDA en diskusjon på dette. Jeg lurer på om det er noen kyndige som vil gi meg sin mening om dette kjøpet Lenke til kommentar
angry_norwegian Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kan være lurt å spørre selger om hvor gammel skjermen er. Hvis skjermen virkelig hadde en nypris på 20 000,-, kanskje den er temmelig gammel... Sjekk også om nyprisen virkelig er så høy. Dessuten er det rart at en så dyr skjerm bare har "nesten flat" billedflate. Det er et par alarmklokker som ringer hos meg, så jeg anbefaler å undersøke fakta nærmere før du gir et bud. Og hvis du bestemmer deg å gå på, er det lurt å vente med å gi bud til de siste fem minuttene så du ikke selv er med på å skru opp prisen selv...(kanskje åpenbart, men greit å nevne likevel...) Lykke til uansett Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Om mulig, dra å se på skjermen først i tilfelle den er sliten. De skjermene der støtter kun litt "sære" oppløsninger så om ikke skjermkortet ditt takler det, vil du få to svarte striper på hver side. Og så er de like tunge som upåliteligheten til USAs forsvarsminister... Bare så du har bord som tåler den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå