Redeemer Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Jeg fikk nettopp mitt Asus A7N8X Deluxe/GD hovedkort. Og når jeg starter opp får jeg ikke opp skjermbilde, jeg har sjekket ledsa og finner ikke ut hvor jeg skal sette HDD led. Siden jeg kjøpte dette kortet som demovare så fulgte det ikke med manual. Jeg har funnet den riktige manualen på internett men finner nå heller ikke ut hvor hdd led skal være, skal hdd led egentlig være på? kan dette være feilen? Noen forslag? Tror jeg fant ut hvor HDD led skal stå, men det løser ikke problemet. Jeg får heller ingen feilmeldinger på agp port. Endret 24. juni 2004 av Redeemer Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Nå satt jeg i et eldre skjermkort, og det begynte å pipe fort. Så igjennom manualen etter feilmeldinger, men fant ingen. Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, HDD led'en kan gi denne feilen.. At det begynte å pipe når du satt i et annet skjermkort var rart, det har jeg aldri opplevd.. Men prøv deg frem med hdd led'et, skal egentlig stå merket av ved pinnene den skal sitte på.. men på noen hovedkort kan det være vanskelig å se det på Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg tipper det er AGP port som er ødelagt. Prøver meg frem litt til, i verste fall er det bare å sende den i retur. Nå man skulle håpet på at det var en pciE port på den når jeg tenker etter så lå det en liten plastik dings nederst i agp porten, som jeg fløttet vekk. Altså en liten bitt bare som hadde falt ned der, regner heller ikke med at den har lagd så mye ugang. Lenke til kommentar
Redeemer Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) AGP warning LED. Serving as a smart burn-out protection for the motherboard, this red LED lights up if you plug in any 3.3v AGP card into the AGP slot, When thos LED is lit, there is no way you can turn on the system power. Nå fjernet jeg samtidig skjermkort helt, og da kom det en annenslags pipe lyd.... Lurer på............ Noen forslag? Når jeg setter tilbake det andre skjermkortet så hører jeg at maskinen teller opp, og at alt starter som det skal. Men fortsatt 0 bilde, da regner jeg med at porten er defekt og sender det tilbake. Endret 24. juni 2004 av Redeemer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå