Gandi Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei, Sitter på en kamerats PC. Han fikk et virus/orm for ca. 1 mnd siden, som han tror han har fjernet. Eneste problemet er at noen ikon (mapper, snarveier, local disks, removeable disks, 3 1/2" floppy disk) er helt sorte. Jeg aner ikke hva slags virus/orm han fikk (han husker det ikke heller), men den kødda med Norton ihvertfall. Han ble nødt til å skrue av restore-funksjonen i XP for å fjerne viruset/ormen. Er det noen som vet hva jeg kan gjøre for å fikse ikonene? Jeg har prøvd å endre ikon, hjelper ikke..... Gandi Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 sånn skjedde med meg engang jeg fikk virus og noen ikoner fucka seg men jeg reinstalerte for det var på tide uasnett Lenke til kommentar
wil Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) husker en gang jeg fikk noe av det samme problemet jeg også. men da ble hele desktoppen svart dette var pga en XP theme eller noe sånt tror jeg. eneste som funka for meg var en formatering. tror ikke det ble særlig bra i safe mode heller. men har du prøvd å gå inni safe mode da? Endret 29. juni 2004 av wil Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Prøv tweakui for xp og rebuild icon cache . http://techrepublic.com.com/5100-6329_11-1051444-2.html ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå