Gå til innhold

Kommer jeg til å merke forskjell?


Magnus_S

Anbefalte innlegg

Nei, det er det ikke.

Alt dette om hva som er bra og hva som er dårlig er altfor overdrevent her på forumet.

Jeg synes at TwinMOS har helt greie RAM-brikker til en helt grei pris.

Men det hjelder dårlig når de ikke fungerer med K8T800 chipsettet.

 

Ikke nødvendigvis dårlig minne, men ubrukelig

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nei, det er det ikke.

Alt dette om hva som er bra og hva som er dårlig er altfor overdrevent her på forumet.

Jeg synes at TwinMOS har helt greie RAM-brikker til en helt grei pris.

Men det hjelder dårlig når de ikke fungerer med K8T800 chipsettet.

 

Ikke nødvendigvis dårlig minne, men ubrukelig

Eller dårlig chipset?.. VIA er ikke kjent for gode chipset, akkurat..

Lenke til kommentar
Det ser OK ut det, men hvis du velger et hovedkort med K8T800 chipsettet til VIA, må du styre unna TwinMOS-minne...!

har da det brikkesettet med 3xtwinmos 512mb pc3200 brikker jeg. at folk flyr rundt her på forumet å sier at du må kjøpe minnebrikker som koster flesk er bare tull, gå inn på hk eller brikkesettleverandørens sider så står det hva slags brikker du kan bruke, må riktignok velge med omhu, men bedre det enn å velge brikker som koster 5 ganger så mye

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar
Nei, det er det ikke.

Alt dette om hva som er bra og hva som er dårlig er altfor overdrevent her på forumet.

Jeg synes at TwinMOS har helt greie RAM-brikker til en helt grei pris.

Men det hjelder dårlig når de ikke fungerer med K8T800 chipsettet.

 

Ikke nødvendigvis dårlig minne, men ubrukelig

Eller dårlig chipset?.. VIA er ikke kjent for gode chipset, akkurat..

I say again!

 

Ikke nødvendigvis dårlig minne, men ubrukelig.

Lenke til kommentar
Da er du en av de heldige... Les igjennom brukererfaringer og søk forumet du... Du tilhører minoriteten. De fleste (ikke alle) har problemer med TwinMOS + K8T800...

hvis folk er litt smarte, går de inn på hk levernadørenes sider og velger minne som er garantert, i dette tilfelle twinmos 512mb 184p (ikke dualchannel) disse brikkene koster litt over 700kr på komplett, så hvorfor blåse av en tusenlapp til eller mer? dessuten hvis du leser sticky om A64 og minne, står det også der at disse brikkene passer. Og den guiden er basert på brukererfaringer.

Lenke til kommentar
har da det brikkesettet med 3xtwinmos 512mb pc3200 brikker jeg. at folk flyr rundt her på forumet å sier at du må kjøpe minnebrikker som koster flesk er bare tull, gå inn på hk eller brikkesettleverandørens sider så står det hva slags brikker du kan bruke, må riktignok velge med omhu, men bedre det enn å velge brikker som koster 5 ganger så mye

corsair value er da ikke mye dyrere enn twinmos. bruker corsair value jeg og det funker bra på via chipset hk med athlon64

Lenke til kommentar
corsair value er da ikke mye dyrere enn twinmos. bruker corsair value jeg og det funker bra på via chipset hk med athlon64

corsair value er heller ikke å forakte, det jeg reagerer på er at folk sier at du må ha brikker som Corsair TWINX1024-3200LLPRO DDR til 3350kr (dette er 2000kr dyere enn for corsair value eller twinmos minne), er tåpelig. absolutt overkill for de fleste.

Endret av crownjewel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...