fargoth Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Jeg vil ha d sånn at når jeg er på steder uten internett, kan jeg koble t610en til laptopen, og komme på nett. Hvordan gjørjeg detteÅ (trenger kjapt svar) På forhånd takk! Endret 24. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg har prøvd å installere telenor internett på maskinen min og brukt mobilen som modem. Koblet til maskinen via en usbkabel (kabelen kostet 3-400 kr). Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Kan dugi meg litt detaljert hvordan du gjorde dette? (har foresten usb kabel til telefonen) Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tips, visst du prøver og poste en tråd i "mobilforumet" kanskje du får svar fortere ? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gå på telenor mobil sine sider - ligger guide Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Har gjort det.. trenger svar av noen som kan dette, sitter med mobil,kabel og laptop i fanget.. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Gå på telenor mobil sine sider - ligger guide takk, skal sjekke nå... Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hei,jeg kommer ikke på nett, jeg kobler opp med riktig brukernavn og passord (mobnummeret, + passordet jeg fik tisent av telenor), men kommer ikke på. Hva er galt?? Noen med erfaringer, eller som har god peiling som kann hjelpe meg? Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du har lagt telefonen til som modem? (Driverene følger med fra SE - ligger på CDen - alternativt last ned fra SE sine sider) Satt opp oppringt med telefonen som modem? Hvilken feilmelding får du? Ringer telefonen? Finner den ikke modem? Lenke til kommentar
Doffenduck Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet ikke hvilken pc du har, men jeg har gode erfaringer med å bruke infrarød kommunikasjon. Velg opprett en ny tilkobling - koble til internett - konf. manuelt - modem for eksternt tilkobling - finn på et navn - tlf. 21405060(gratis abon. fra Dagbladet)(lokaltakst) - ikke brukernavn eller passord. Ring opp. Husk å aktivere IR på telefonen din først, rett den mot IR-"porten" på PC'en. Alternativt kan du bruke USB kabelen på samme måte. Doffen Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Feilmeldingen er får ikke summetone eller noe sånt. Endret 24. juni 2004 av fargoth Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet ikke hvilken pc du har, men jeg har gode erfaringer med å bruke infrarød kommunikasjon. Velg opprett en ny tilkobling - koble til internett - konf. manuelt - modem for eksternt tilkobling - finn på et navn - tlf. 21405060(gratis abon. fra Dagbladet)(lokaltakst) - ikke brukernavn eller passord. Ring opp. Husk å aktivere IR på telefonen din først, rett den mot IR-"porten" på PC'en. Alternativt kan du bruke USB kabelen på samme måte. Doffen Skal prøve dette i måren, takker for svar! Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Om du ikke får summetone, så kan det tyde på at det er modemet som er feil satt opp? Når du kobler til telefonen, får du opp tjenesten Ekstern Pålogging (I telefonen) Jeg kobler sammen med blåtann, og der er det et valg med T610. Har ikke testet det på denne (Stasjonær - mobil blir råflott oppkobling <G>) Får du installert telefonen som modem? Har du hentet nyeste drivere fra SE? ( SE - T610 ) Endret 24. juni 2004 av m-kane Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Disse kan kanskje hjelpe litt? http://www.miworld.com.sg/media/mobile/pdf...ricssonT610.pdf http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=59393 http://www.esato.com/board/viewtopic.php?topic=59896 http://www.clubsonyericsson.com/forum/inde...ay;threadid=968 Lenke til kommentar
FX Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 husk å lage profiler på telefonen vis man skal bruke gprs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå