[ReXoR] Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Du må huske det at Radiatoren blir ikke avkjølt av seg selv, den trenger en vifte! Er jo mulig å ha radiatoren på baksiden/utsiden av kabinettet Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Det kan den jo selvfølgelig være, tenkte ikke på det. Men igjen, det er litt av et proskjekt man gir seg i gang med for og holde det helt tett hvis radiatoren skal være på utsiden! Og igjen, det blir kansje litt enormt for et legekontor! Endret 27. juni 2004 av Stikk-kont@kten Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er vel ingenting.. en kompis av meg hadde med seg lappisen sin i badstua på en klassetur vi hadde rett før jul. Den overlevde mirakuløst. Noter at ingen av oss var edru da dette skjedde. Spritgelé er virkelig å anbeafle Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tror ikke dette krever noe spesielt. Er det så fuktig at det blir kondens av det bør han skaffe seg nytt lokale da det vil utvikle muggsopp. Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er vel ingenting.. en kompis av meg hadde med seg lappisen sin i badstua på en klassetur vi hadde rett før jul. Den overlevde mirakuløst. Noter at ingen av oss var edru da dette skjedde. Spritgelé er virkelig å anbeafle Ei bastue er normalt det tøreste romet i huset pga. varmen. Men hvis du kaster vann på oven blir det noe anet Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det var damp nok. Den samme maskina havnet forresten også i dusjen litt senere på kvelden Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 En av mine "klienter" som jeg driver support for har store problemer med pc utstyret han har på fysioterapi klinikken sin. Jeg mener det er enorm fuktighet i hele lokalene hans. Det jeg lurer på er om det finnes spesialutstyr evt Kabinetter som er beregnet for litt "røffe" miljø. Og hvor jeg eventuellt kan skaffe ham noe som kan hjelpe.. Alle svar mottas med takk Hei. Forsøk denne PC'en. http://www.dinside.no/php/art.php?id=106052 Mvh, Kjetil Den var ikke dum.. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 (endret) Serveren min (et semi-gammelt Pentium 3-system) har kjørt i over et år på et rom vi bruker til tørk av klesvask - luftfuktigheten er til å skjære med kniv i. Jeg har aldri merket noen som helst problemer med maskinen (inneholder 3 GAMLE disker som alle fortsatt kjører prikkfritt). Endret 27. juni 2004 av gspr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå