Gå til innhold

Beste fotball spill som er ute nå for tiden

Anbefalte innlegg

Pro Evolution 3 er utvilsomt det beste som er å få tak i fortiden, snart kommer 4'ern forhåpentligvis enda bedre. Konami har siden de første ISS spillene vært kongene av fotballspill.

Har forsåvidt hørt en del bra om This is Football 2004.

ISS hadde jeg glemt.

Hadde International Superstar Soccer Dexuxe på SNES, og det var faktisk bedre enn FIFA-spillene på den tiden ja. Eneste som var negativt var jo at det ikke var ekte spillernavn.

Kanskje jeg burde prøve TiF og/eller PES :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jeg FIFA 2004, synes ik grafikkene er imponerende.. Rotete meny der oxo, er det multiplayer? Og Kan noen nevne alle knappene som man skal bruke for å styre spillerne? synes de er utrolig treige i å snu sg osv.. Åssen løper man fortere? Åssen tar man fine finter.. Noen som kan detta og kan gi meg en god forklaring? Går det ann å stille mer på grafikken enn kun resolution.. ?

Lenke til kommentar
Nå har jeg FIFA 2004, synes ik grafikkene er imponerende.. Rotete meny der oxo, er det multiplayer? Og Kan noen nevne alle knappene som man skal bruke for å styre spillerne? synes de er utrolig treige i å snu sg osv.. Åssen løper man fortere? Åssen tar man fine finter.. Noen som kan detta og kan gi meg en god forklaring? Går det ann å stille mer på grafikken enn kun resolution.. ?

Alt dette står i manualen.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

PES3 definitivt.

Har kjøpt det både til ps2 og til pc.

Etter min mening er det mye bedre å spille på pc, med ps2 kontroller.

Har spillt det sånn av og på i perioder. Nå er jeg skikkelig inne i det igjen. Har lasta ned de nyeste option-filene slik at alle sommer-overgangene er kommt med. (Bortsett fra Carew til Besiktas, men det fikset jeg lett selv). Superflott med ekte drakter, sko og oppdaterte stats. For øyeblikket er jeg i gang med en ny sesong i Master-league. Ligger an til å ta andreplassen i div 2. Laget stinker noe utrolig, får alltid noen mål i mot, men klarer som oftest å score noen mål på über-drillo-lange-baller-stilen™. Har to unge midtstoppere jeg driver og trener opp, men det går skikkelig seint. Dersom jeg rykker opp må jeg nok kjøpe noen klassespillere.

Dette spillet går FIFA-serien en HØY gang.

Mine 2 cent.

Lenke til kommentar
PES3 definitivt.

Har kjøpt det både til ps2 og til pc.

Etter min mening er det mye bedre å spille på pc, med ps2 kontroller.

Har spillt det sånn av og på i perioder. Nå er jeg skikkelig inne i det igjen. Har lasta ned de nyeste option-filene slik at alle sommer-overgangene er kommt med. (Bortsett fra Carew til Besiktas, men det fikset jeg lett selv). Superflott med ekte drakter, sko og oppdaterte stats. For øyeblikket er jeg i gang med en ny sesong i Master-league. Ligger an til å ta andreplassen i div 2. Laget stinker noe utrolig, får alltid noen mål i mot, men klarer som oftest å score noen mål på über-drillo-lange-baller-stilen™. Har to unge midtstoppere jeg driver og trener opp, men det går skikkelig seint. Dersom jeg rykker opp må jeg nok kjøpe noen klassespillere.

Dette spillet går FIFA-serien en HØY gang.

Mine 2 cent.

Hvor fant du den patchen? Kunne du poste en bra link her?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...