kaaasen Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Pro Evolution 3 er utvilsomt det beste som er å få tak i fortiden, snart kommer 4'ern forhåpentligvis enda bedre. Konami har siden de første ISS spillene vært kongene av fotballspill. Har forsåvidt hørt en del bra om This is Football 2004. ISS hadde jeg glemt. Hadde International Superstar Soccer Dexuxe på SNES, og det var faktisk bedre enn FIFA-spillene på den tiden ja. Eneste som var negativt var jo at det ikke var ekte spillernavn. Kanskje jeg burde prøve TiF og/eller PES Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Nå har jeg FIFA 2004, synes ik grafikkene er imponerende.. Rotete meny der oxo, er det multiplayer? Og Kan noen nevne alle knappene som man skal bruke for å styre spillerne? synes de er utrolig treige i å snu sg osv.. Åssen løper man fortere? Åssen tar man fine finter.. Noen som kan detta og kan gi meg en god forklaring? Går det ann å stille mer på grafikken enn kun resolution.. ? Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Nå har jeg FIFA 2004, synes ik grafikkene er imponerende.. Rotete meny der oxo, er det multiplayer? Og Kan noen nevne alle knappene som man skal bruke for å styre spillerne? synes de er utrolig treige i å snu sg osv.. Åssen løper man fortere? Åssen tar man fine finter.. Noen som kan detta og kan gi meg en god forklaring? Går det ann å stille mer på grafikken enn kun resolution.. ? Alt dette står i manualen. Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 PES3 klart best. Uten tvil og jeg har spillt dem alle... nesten. Har ikke testet TIF04. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Alt dette står i manualen. Har ik manualen .. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Du fikk med manualen når du kjøpte spillet (regner med at du har gjort det). Har du mistet den, har du helt enkelt et problem. Lenke til kommentar
Janivars Skrevet 28. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2004 Du fikk med manualen når du kjøpte spillet (regner med at du har gjort det). Har du mistet den, har du helt enkelt et problem. Kjøpe spill er luxus.. Lenke til kommentar
GreyFox Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Syns fifa var mye bedre før. Det er hlet jævli å spille nå, på det to siste versjonene. Forza ISS ! Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 IKKE kjøp den EM greia som er ute nå. HELT ELENDIG! Medspillerne står og sover mens ballen ruller 2 meter unna. Kjøp PES 3, så har du den geniale muligheten som kalles lagspill. Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 PES3 og FIFA 98 er klart de beste. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 PES3 og FIFA 98 er klart de beste. Fifa 98! Det var tider det! Med innebane og alt.. Jeg savner de dagene.. *mimre* Lenke til kommentar
Jonnar Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Those were the days. Fifa 2001 var heller ikke så verst... Pro Evo Soccer er bra... Lenke til kommentar
Co[]V[]bster Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg hater fotball, men det som er ganske utrolig er at jeg faktisk digga FIFA 97 Så det gjør det i mine øyne til det beste -- Tvil ikke jeg hater fortsatt fotball - og all annen sport for den del. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Pro Evolution Soccer 3. Det eneste fotballspillet som holder meg interessert over lengre tid. Lenke til kommentar
Gwildor Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Fifa 2004. men det hadde vært bedre hvis det gikk ann å gjøre finter. Men CM kommer alltid til å være best , spillt det siden CM2 og gleder meg FM kommer Lenke til kommentar
Luchy Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 d beste fotball spillet er jo Fifa world cup 2002. et utrolig fet spil Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 PES3 definitivt. Har kjøpt det både til ps2 og til pc. Etter min mening er det mye bedre å spille på pc, med ps2 kontroller. Har spillt det sånn av og på i perioder. Nå er jeg skikkelig inne i det igjen. Har lasta ned de nyeste option-filene slik at alle sommer-overgangene er kommt med. (Bortsett fra Carew til Besiktas, men det fikset jeg lett selv). Superflott med ekte drakter, sko og oppdaterte stats. For øyeblikket er jeg i gang med en ny sesong i Master-league. Ligger an til å ta andreplassen i div 2. Laget stinker noe utrolig, får alltid noen mål i mot, men klarer som oftest å score noen mål på über-drillo-lange-baller-stilen™. Har to unge midtstoppere jeg driver og trener opp, men det går skikkelig seint. Dersom jeg rykker opp må jeg nok kjøpe noen klassespillere. Dette spillet går FIFA-serien en HØY gang. Mine 2 cent. Lenke til kommentar
skilli Skrevet 23. juli 2004 Del Skrevet 23. juli 2004 det beste blir nok PES 3 (helt til PES 4 kommer) Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 25. juli 2004 Del Skrevet 25. juli 2004 PES3 definitivt.Har kjøpt det både til ps2 og til pc. Etter min mening er det mye bedre å spille på pc, med ps2 kontroller. Har spillt det sånn av og på i perioder. Nå er jeg skikkelig inne i det igjen. Har lasta ned de nyeste option-filene slik at alle sommer-overgangene er kommt med. (Bortsett fra Carew til Besiktas, men det fikset jeg lett selv). Superflott med ekte drakter, sko og oppdaterte stats. For øyeblikket er jeg i gang med en ny sesong i Master-league. Ligger an til å ta andreplassen i div 2. Laget stinker noe utrolig, får alltid noen mål i mot, men klarer som oftest å score noen mål på über-drillo-lange-baller-stilen™. Har to unge midtstoppere jeg driver og trener opp, men det går skikkelig seint. Dersom jeg rykker opp må jeg nok kjøpe noen klassespillere. Dette spillet går FIFA-serien en HØY gang. Mine 2 cent. Hvor fant du den patchen? Kunne du poste en bra link her? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå