Gå til innhold

Beste fotball spill som er ute nå for tiden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg sverger hvertfall fortsatt til EA Sports' fotballspill :yes:

Å? Det gjorde jeg også i 5 år... Men etter hvert ble jeg bare så lei at nå gidder jeg ikke være i nærheten av de spillene mer :(

Er jo bare samme greiene hele tiden! Mye mer underholdning med et CM spill f.eks :D

Endret av Master D
Lenke til kommentar
Å? Det gjorde jeg også i 5 år... Men etter hvert ble jeg bare så lei at nå gidder jeg ikke være i nærheten av de spillene mer :(

Er jo bare samme greiene hele tiden! Mye mer underholdning med et CM spill f.eks :D

Har vel egentlig spilt FIFA fast siden '98 jeg...spilte jo litt FIFA på Super Nintendoen også.

Jeg er også en trofast CM-fan (snart FM vel og merke ;)), og har spilt det siden CM2 95/96 :)

Lenke til kommentar

Etter min mening er UEFA Euro 2004 det beste fotballspillet hvis det du er ute etter er fotballaction, er du mer interessert i den taktiske delen så er Championship Manager det beste.

FIFA-serien og CM-serien har tatt utallige timer av livet mitt, tør ikke engang tenke på hvor mange det er... :D

Endret av odex
Lenke til kommentar

Jepp, jeg tror vel kanskje CM er spillet som har slukt mest timer av livet mitt. Det er sinnsykt mange dager og netter som har gått med til CM.

Tenker tilbake på sommerferien i fjor, hvor jeg satt rundt 18 timer i døgnet, i nesten en hel uke med bare CM. Satt fra tidlig om formiddagen til soloppgang, hehe.

Utrolig hvor lite jeg har fått tilbake fra de timene egentlig :p

Lenke til kommentar

Pro Evolution 3 er utvilsomt det beste som er å få tak i fortiden, snart kommer 4'ern forhåpentligvis enda bedre. Konami har siden de første ISS spillene vært kongene av fotballspill.

Har forsåvidt hørt en del bra om This is Football 2004.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...