andjoha Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 heisann har et lite spørsmål anngående workspaces. er det mulig for nye child-vinduer som åpnes, å "tvinges" til å åpnes i det samme vinduet som parent-vinduet er i? praktisk eksempel: prøver å bruke workspace 4 til alle chat-relaterte vinduer, men når jeg bruker amsn, så åpnes nye sammtaler automatisk i det workspacen jeg jobber i, ikke i det samme som selve parent-vinduet er i.. lar dette seg gjrøe? bruker xfce4 som wm.. Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg vet at Fluxbox har denne HERLIGE funksjonen (der også kan si at "mozilla" osv alltid skal lastes i Workspace #2 f.eks). Nå sitter jeg med Gnome (Metacity) og skulle gjerne hatt disse herlige funksjonene. - Så, funker det for Metacity OG xfce4? :] Lenke til kommentar
andjoha Skrevet 9. juli 2004 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2004 vet det er lenge siden jeg spurte, men fant selv et program som fikser saken igår, så bare for å svare på mitt eget spørsmål: Devil's Pie http://www.burtonini.com/blog/computers/devilspie har ikke fått det til å virke helt enda men.. prøver Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 10. juli 2004 Del Skrevet 10. juli 2004 (endret) Å, stilig mann *lastened osv* Wohoo, og det funka kjempebra ;D Endret 10. juli 2004 av Velmont Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå