stutbokk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hallo,, jeg kom veldig langt i det mufattelig konge bra (grafikk) SPILLET FAR CRY,,, men så skulle jeg formatere, og jeg tok vare på save fila,, men når jeg skulle legge den på plass, fant jeg ut at det var vist feil fil Så.... Jeg tenkte jeg skulle spille meg raskt tilbake til dit hvor jeg var og ha det litt ekstra gøy med våpen og pang pang,,, men jeg får skjønner ikke hvordan jeg skal gjøre cheat'sa.... så har du cheatet i det spillet ? eller vet hvordan man kan gjøre det? så Vennligst skriv til meg Lenke til kommentar
ttt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 hadde du posta i rett forum (far cry forumet) så hadde du kanskje fått fleire svar men les denne tråden: http://forum.gamer.no/index.php?showtopic=239881 Lenke til kommentar
stutbokk Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hehe ok,,, lol, men skal si deg noe,, ingen av de svarene hjelp meg noe det skjer det samme med med som han som starta den diskusjonen,,, det funker rett og slett ikke med cheats i consolen,, mellom rom og alt det funker ikke,,, men viss du/dere vet hva jeg må skrive i console for å få God mode og all weapons,, og all ammo så gjerne skriv EKSAKT det.... Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Feilpostet. Flyttes til Far Cry-kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå