BoRsE Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Finnes det loddefri mod chip til ps2? Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 fydda det er vel ikke lov Lenke til kommentar
Balle Klorin Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Hvordan kan det være ulovlig å modde ps2 og ikke x-box Vi har jo tonnevis av modding til x-box threads her på forumet. Edit: Kom forøvrig på at jeg fikk streng beskjed på spaceworld en gang at mod chips til ps2 var strengt ulovlig, wtf Endret 24. juni 2004 av Balle Klorin Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er ikke ulovlig, ettersom det er såpass mange nettbutikker som selger det mener jeg.. Jeg tror du kan få kjøpt gameshark etc som også fungerer som mod-chip, er ikke 100% sikker, men mener å ha sett det et sted.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Å installere en modchip i din PS2 er ikke ulovlig. Du eier den, og du kan gjøre hva du vil med den. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Derimot å spille brente spill er noe annet Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 27. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2004 Ja.. jeg spurte ikke om det var lov eller ikke. For det vet jeg. Finnes det en loddefri chip til PS2 slik som en Xecuter 2,3b lite plus til xbox? en du putter bak eller noe? Lenke til kommentar
Psykopatisk Kaffelefse Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Vet bare om slide cards med oppstartcd og slikt som er loddefri. Er jo ikke akkurat noe chip, men det funker Lenke til kommentar
redflame Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 nei! skru opp en ps2 og se selv da skjønner du at det ikke finnes , for den er et "#""¤!¤ å chippe Lenke til kommentar
BoRsE Skrevet 30. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2004 nei!skru opp en ps2 og se selv da skjønner du at det ikke finnes , for den er et "#""¤!¤ å chippe jeg veit! har 1 messia chip som jeg ikke har satt inn... vet du om noen som kan fikse det? Lenke til kommentar
redflame Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 nei!skru opp en ps2 og se selv da skjønner du at det ikke finnes , for den er et "#""¤!¤ å chippe jeg veit! har 1 messia chip som jeg ikke har satt inn... vet du om noen som kan fikse det? messia v3 eller? he he god gammel modell det ,men den gjør jobben mener og huske at den hadde 18 loddepunkter. En som fikser det som er flink og lever garanti er han på http://modifisering.net/ han har ikke noe info om det på siden hans men det er bare og spørre så fikser han det , men obs ganske dyrt sikkert 1000-1500 for jobben. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå