eKoFiSK Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Skal(som veldig mange andre) bygge meg pc i en koffert..... Hadde liksom tenkt å lage meg en laptop med litt kraft i. Skal ha hardware og intergrert tastatur i den ene siden og etterhvert en LCD i den andre siden. Har bare ett problem... mangler en koffert... Noen som vet hvor jeg får kjøpt en.... prisen må ikke overstige 500 spenn da... Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 får drar inn til hovedstaden å sjekke ut clas en dag.. Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 DU er DUM thomas Lenke til kommentar
Ildflue Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ? Jeg trodde det jeg, mulig jeg tar deg for en annen men. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Slutt å være så forbanna hissig da tøflus... Uansett. Fretex, UFF, Clahs, Jernia kanskje. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 DU er DUM thomas Skjerpings!! Heretter bør du holde en høfligere tone, spørsmålet til thomas var ingenting å ta på vei for. Flere slike "slengere" vil resultere i advarsler og i verste fall utestengelse. Les retningslinjene for forumet! Lenke til kommentar
eKoFiSK Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Det var en kompis av meg.... Uansett hold dere til tema Lenke til kommentar
Ripz911 Skrevet 9. september 2004 Del Skrevet 9. september 2004 hahahah! gjør som meg! se på ghetto koffert kabinettet jeg har laget! eeeh, se under, ved den derre skifrten under der øøøh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå