Gå til innhold

Hvilket skjermkort er best til Battlefield Vietnam

kaeksen

Anbefalte innlegg

Hørte at endel hadde problemer med x800pro og x800xt til bfv...

Det syns jeg er litt merkelig....tør derfor ikke kjøpe x800 ennå. :(

Kan ikke dere komme med tilbakemelding og egne review's på deres erfaring med uannsett x800-kort.....

Venter i spenning!!!

§Gangsta§ [NOR] Bfv-veteran.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva med å droppe den der teknikeren? 9800 serien har seriøse problemer i BFV, og det har ingenting med hvilken versjon du har.

Spør hvem du vil, de fleste vil si at de har problemer med BFV om de har et 9800 kort. En eller to er heldig og slipper unna for en ukjent grunn. Har problemer selv, og en kompis med et G4 4200 kjører spillet bedre enn meg. En annen kjøpte seg nettopp FX5950 fordi 9800 kortet hans ikke gjorde god nok jobb. (Litt dumt egentlig med tanke på at det finnes bedre kort nå, men han spiller bare BFV og hadde lite penger)

Lenke til kommentar

Jeg hadde litt problemer med å få BFV til å gå helt smooth med mitt 9800 Pro, helt til jeg oppgraderte fra 512 til 1024 mb minne. Da gikk alt helt perfekt og jeg har ikke sett noe til lagginga etter det.

Mvh

Raimo

Lenke til kommentar

Har 9800pro, spiller i 1280x960 og alle detaljer på "lowest", men max på viewdistanse. Det går bra, men overhodet ikke 100% smooth, på enkelte kart er jeg nede i 30-40FPS.

Specs ellers er: amd @ xp3200, 1GB minne og NF7

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Rar greie det her...

knuser broderns pc i BTV, han har AMD 64 , 9800 pro, jeg har sammen system med geforce 4200 ti 64 mb.

Spillet lagger som f... på maskina hans, men går knirkefritt med høye oppløsninger på min.

Ser også samme tendensene i vietcong fist alpha hvis noen har prøvd det.

Lenke til kommentar
Rar greie det her...

knuser broderns pc i BTV, han har AMD 64 , 9800 pro, jeg har sammen system med geforce 4200 ti 64 mb.

Spillet lagger som f... på maskina hans, men går knirkefritt med høye oppløsninger på min.

Ser også samme tendensene i vietcong fist alpha hvis noen har prøvd det.

noe galt med pc hannes da.......

Lenke til kommentar
fortell meg, hvordan skulle det hjelpe?

Kanskje fordi det er en bug i spillet som kan ordnes med en patch? :roll:

Uansett, hadde store problemer med spillet. Har ett 9800-kort med siste drivere. Hadde også en periode 256 MB ram. Da var spillet fullstendig ubrukbart, fikk ikke mer en 10-15 fps uansett hvilken oppløsning jeg hadde, om det var boter med, eller om jeg var alene på et map. Med 512 MB var det bruktbart, men så snart man satte inn noen boter begynte det å svette litt. Var direkte hakking, og fps-dropps kom i fleng.

Kjøpte så 512 MB ram til, og nå går spillet som en drøm. Har på alle detaljer og 1208x1024 i oppløsning, og får fortsatt 50-60 FPS stort sett uansett hvor mange som er med. Spillet krever rett og slett enormt mye ram for å fungere optimalt.

Lenke til kommentar
fortell meg, hvordan skulle det hjelpe?

Det er da vitterlig bugger i første utgaver av spill så en patch retter opp en del.... :ermm:

Det var slik på far cry så jeg er nesten sikker på at det kunne være slik på bfv også, hvis jeg skulle trampe noen på tærne så unskyld!. Har selv testet et r9800pro for en kammerat og det hadde ingen problemer i bfv og jeg kjører original versjonen. Så på bakgrun av det, var det jeg spurte.

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...