Help me Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Koster det å være innpå Innstant Messenger, som på MSN, må man være på internett på mobilen da? koster det no? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det er nok ikke gratis nei. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Instant Messaging koster ingentign i seg selv, men du må betale for GPRS-trafikken. For priser kan du se på din operatørs hjemmeside. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Med MSN da? koster det nå? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Med MSN da? koster det nå? Instant Messaging = MSN Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 men koster det bare å koble opp eller hele tiden mens du er innpå MSN? Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Som sagt så er det GPRS'n du betaler for, og den regnes ut i antall nedlastede kb. En melding tar ikke mange kb'ne så det koster mindre enn om du skulle ha skrevet SMS-meldinger i steden Lenke til kommentar
Help me Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Takk bare et siste spørsmål: -Hvor mye koster det CA. for å koble opp? - Være innpå ett minutt (for å sjekke om noen kontakter er online) - Være inne ca 30min. Kanskje vanskelig å svare på så mye. men måååååå bare vite om noen vet d.. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Takk bare et siste spørsmål: -Hvor mye koster det CA. for å koble opp? - Være innpå ett minutt (for å sjekke om noen kontakter er online) - Være inne ca 30min. Kanskje vanskelig å svare på så mye. men måååååå bare vite om noen vet d.. Er det så vanskelig å forstå da? Du betaler ikke for hvor lenge du er pålogget, men for bytes du sender eller mottar... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Les på www.telenormobil.no Der står alle prisene for GPRS. Evt. Netcom.no eller whatever du har. Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Takk bare et siste spørsmål: -Hvor mye koster det CA. for å koble opp? - Være innpå ett minutt (for å sjekke om noen kontakter er online) - Være inne ca 30min. Kanskje vanskelig å svare på så mye. men måååååå bare vite om noen vet d.. Er det så vanskelig å forstå da? Du betaler ikke for hvor lenge du er pålogget, men for bytes du sender eller mottar... Er det så vanskelig å forstå at han spør om hvor mye trafikk det bruker å være koblet på i X antall minutter? Hvor mange bytes hvis man ikke sender meldinger og er på i 30 minutter? Lenke til kommentar
Normann Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvor mange bytes hvis man ikke sender meldinger og er på i 30 minutter? Da koster det ikke noe mer enn hvis du er på i ett min da luringen... Lenke til kommentar
ØysteinT Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Da koster det ikke noe mer enn hvis du er på i ett min da luringen... Og hvorfor ikke? IM-programmene kommuniserer med en server hvor de får beskjed om dine kontakter er på eller ei. Eller oppdaterer ikke AgileMessenger eller andre innebygde IM'er status på kontaktene dine når de kjører? Hvis de oppdaterer, så snakker de med en server, og sender trafikk. Og ha en applikasjon som driver og poller mot en server i 30 minutter, lager mer trafikk enn en som poller i 1 minutt. Lenke til kommentar
Normann Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 What ever...sikkert ikke mye uansett... Lenke til kommentar
Help me Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Hvis noen erger seg over dette spørsmålet; så ikke bruk energi på å skrive replay: Tror dere hvis man er inne på MSN ca. 130 min, på en måned, at du holder deg under 200kr? Ikke bli sure nå Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hehe... Du var en artig kar Tja, for å svare på spørsmålet ditt da. Det kommer helt an på hvor mye du skriver på MSN da Men under 200,- ja, helt sikkert! Lenke til kommentar
HondaNSR Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Pass på en ting med agile, velg riktig oppkoblingstype!det gjordde ikkje eg og valgte TDC wap, som er dansk, det blei dyrt ja.. Lenke til kommentar
Help me Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 og hva er riktig da? Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Pass på en ting med agile, velg riktig oppkoblingstype!det gjordde ikkje eg og valgte TDC wap, som er dansk, det blei dyrt ja.. Riktig oppkobling er internetoppkobling Kommer jo an på hvilken operatør du har da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå