Margarus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 jeg har ett chefteac (arh vordan skrives det? ) som jeg har skært ut plexiglass i side døra osv. men så er det ett lite stykke der det ikke er plexi øver dørlåsen. jeg tenkte å utnytte den plassen til å skjære ut ett lite vindu der så limer jeg plexi glass på innsiden å på plexien skal det "mattes \ graveres" ettelr annet det jeg ikke vet ..men det som skla skje er at skrifta gløder.. noen tips til va som skal stå der vordan vindu skal være? mhv marius bilde1 Lenke til kommentar
kverna Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kunne nok vært posta under casemods... Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Denne skulle vært posta under casemods.. dette er ingen logg.. Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Gir topicen en time. Lenke til kommentar
Margarus Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 stemmer sry jeg posta feil plass min feil ..kan moderator flytte denne eller ? Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 stemmer sry jeg posta feil plass min feil ..kan moderator flytte denne eller ? meld fra til en! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du bør også kanskje vurdere å se igjennom første post på leting etter sms-språk og andre generelle skrivefeil. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 B|Real til reddning! Flyttes til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå