sterilan Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Noen som vet noe om denne spilleren? 256 MB til under 500-lappen virker veldig billig. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Fikk min for noen dager siden. En helt grei spiller. Bruker AAA-batteri. Har USB2, men farten er innenfor usb1.1 (ca. 600KB/sec overføring), så det er ikke verdens raskeste overføring. Er kanskje jeg som har satt opp noe feil. En på psdata skal sjekke å ringe meg tilbake. Har start/stop, neste/forrige sang og volum opp/ned. Kan ikke si det er noe dårligere lyd en om jeg kobler ørepluggene på pcen. Den har ikke display. Den har ikke equalizer Den har ikke radio Den har ikke diktafon Den har KUN mp3-avspilling. Har ikke prøvd så mange forskjellige bitrates, men 192kbps og 320kbps fungerer i hvertfall. Lenke til kommentar
sterilan Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Takk!! Det hørtes helt greit ut for meg. Fint at du har testet med flere bitrater. Jeg antar som en selvfølge at alle mp3 spillere støtter variabel bitrate. Har du testet med både CBR og VBR? Lenke til kommentar
wanka Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skulle tro den støtter vbr. De jeg har er kun CBR så jeg får ikke testet. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 har testet nå. 256kbps vbr fungerer fint, så da fungerer det sikkert med andre bitrates også. Lenke til kommentar
sterilan Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Takk igjen! Jeg bestiller. Lenke til kommentar
wanka Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Hvis du ikke har bør du absolutt kjøpe noen øreklokker. De proppene som følger med gir overhodet ingen bass. Har selv Sennheiser HD 437 og det er noe helt annet en de som følger med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå