Caddy Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Det er sunt å være kåt! (men ærlig talt, uansett hvor kåt noen jenter er, så tror jeg ikke at de slår gutter på det feltet) Det er der du faktisk tar grådig feil. Vi gutter viser kanskje at vi er kåte lettere, men det foregår litt annerledes hos jenter. Jenter har en slags mur rundt seg, og utenfor den så skjer det ingenting spennende. Men med engang en gutt kommer innenfor denne muren, så kommer man faenmeg ikke ut igjen. Da skal jentene ha seg så ofte som mulig! Gutter blir slitne, mens jenter, de vil bare ha mer. Og mer. Og MER!! AWR WI YUOSA SECKZ SLEIVES!?11!!1?+ I second that... Endret 28. juni 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Det er sunt å være kåt! (men ærlig talt, uansett hvor kåt noen jenter er, så tror jeg ikke at de slår gutter på det feltet) Det er der du faktisk tar grådig feil. Vi gutter viser kanskje at vi er kåte lettere, men det foregår litt annerledes hos jenter. Jenter har en slags mur rundt seg, og utenfor den så skjer det ingenting spennende. Men med engang en gutt kommer innenfor denne muren, så kommer man faenmeg ikke ut igjen. Da skal jentene ha seg så ofte som mulig! Gutter blir slitne, mens jenter, de vil bare ha mer. Og mer. Og MER!! AWR WI YUOSA SECKZ SLEIVES!?11!!1?+ I second that... Agreed! Lenke til kommentar
enden Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Arig med disse generaliseringene. Alle jenter er kåtere enn gutte eller alle gutter er kåtere enn jenter. For alle her i verden er like... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Til dimiles og resten av dere som synst det er irriterendes med sånne threads. viss dere ikke liker det, ikke les det. værre er det ikke. lurer på hvem som virkelig får for lite oppmerksomhet når jeg leser denne drittkastingen der. kanskje dere er skuffet over at oppmerksomheten blir forflyttet fra dere til Kine? vi er tross alt i et SØPPEL forum nå... så vær vennlig å ikke kritiser morsome innlegg, noe som dette egentlig er... Ja, jeg er sinnsykt skuffet. Jeg får ikke oppmerksomhet lenger. Kan du komme på besøk til meg? Gi meg litt oppmerksomhet, og la meg vinne i Monopol? Nei, det er forsåvidt ikke morsomt når jenta bare er ute etter en ting uansett hvor hu går. Oppmerksomhet, og mer oppmerksomhet. Og nei, jeg snakker ikke om bare her på forumet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Hva med å flytte dildopraten vekk fra dette forumet her a? jeg blir faen meg kvalm av den utbrettinga di, hold det for deg selv istede for å gjøre deg "populær" ved å drive å expose deg for disse underpulte nerdene som blir kåte av bilder av dildoen de har finansiert med ukepengene sine og som du gjerne bruker og ferteller om og tar bilder av... Get a fucking life.... ALL OF YOU! Oj, sorry.. føler du deg støtt av å se bilder av en uskyldig dildo? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 TAKK. Seriøst darkness, får du veldig lite oppmerksomhet sånn ellers i livet? Eller, vent, det svaret vet jeg allerede! Blir det samme som å spørre HalTan; Liker du punktum og komma-bruk? Prøv å vær litt mer ute, eller gå ut på en bar engang i blant. Er vel bedre å få oppmerksomhet av kåte nerder IRL enn på et forum? Eller? Innpåslitne og ekle er de begge steder, men du tar vel det meste, da? Aaaw... lei deg for at gutta ikke spanderte på deg en cyberpussy? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Oj, sorry.. føler du deg støtt av å se bilder av en uskyldig dildo? Jeg kjenner Torstein godt irl, og svarer derfor på hans vegne: NEI! Men jeg blir fly forbanna av en møkkakjerring som faen meg ikke har annet enn å ta lommepengene til små fjortisser å bruke de til dildo! For så å vise den ut på et forum i SKRIK for oppmerksomhet!! Du vet det finnes andre måter å få oppmerksomhet på? Det går an å legge seg ut som "kone" på internett, og f.eks. få masse oppmerksomhet fra kåte, ugifte bønder i femtiåra! Høres det ikke fristende ut? Slik du oppfører deg her, og ditt konstante SKRIK etter oppmerksomhet både her og på #hw.no skjønner jeg faen ikke åssen du skal få ræ no annet... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Aaaw... lei deg for at gutta ikke spanderte på deg en cyberpussy? Nei, jeg synker (sorry til folka som faktisk har de greiene her) ikke så lavt. Videre synes jeg det er patetisk at du ikke klarer å ta til deg noe, men bare svarer med angrep. Du vet Kine, angrep er det beste forsvar. Men burde du ikke klare å svare for deg, da? Eller, vent, din måte å "svare" på er jo å legge ut bilder av dildoen oppi blusen. Delicious? Edit: Til siste spørsmål, dere som ikke skjønte det, så er svaret nei. Endret 29. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Du er så søt når du hisser deg opp for all urettferdigheten i verden, dimiles Hvordan vet du forresten alt dette med at du kan få kjøpt kone på internett? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 29. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, ikke vet jeg dimiles, men noen har tydeligvis mistet humoren sin et sted på veien.. Kanskje du heller skulle bruke tiden din til å lete etter den enn å slenge med leppen? Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 (endret) Du er så søt når du hisser deg opp for all urettferdigheten i verden, dimiles Ja, noe må man jo bry seg om.. Du syns vel det er mer urettferdig at du ikke fikk en større dildo (eller FLERE! ) enn at barna i Afrika ikke fikk middag, du da? Siden vi først var inne på det med urettferdighet. Hvordan vet du forresten alt dette med at du kan få kjøpt kone på internett? allyse spurte. Endret 29. juni 2004 av dimiles Lenke til kommentar
knutby Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Nei, jeg synker (sorry til folka som faktisk har de greiene her) ikke så lavt. Videre synes jeg det er patetisk at du ikke klarer å ta til deg noe, men bare svarer med angrep. Du vet Kine, angrep er det beste forsvar. Men burde du ikke klare å svare for deg, da? Eller, vent, din måte å "svare" på er jo å legge ut bilder av dildoen oppi blusen. Delicious? Edit: Til siste spørsmål, dere som ikke skjønte det, så er svaret nei. Yeah! Party pooper Deluxe ultra mega. Bare fortsett Kine er bare gøy å se at noen gjør noen stunts en gang i blant Til Dmiles: nei jeg sitter ikke med handa i buksa.. Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ja, ikke vet jeg dimiles, men noen har tydeligvis mistet humoren sin et sted på veien.. Ja, jeg tror jeg mistet den mellom "åå jeg er så stygg" (for 3. gang på 10 min på irc) og "Noen flere som vil se bilder av meg, eller dildoen min?" Beklager hvis du synes det var dumt gjort av meg, jeg har en tendens til å gå fort lei.. Kanskje du heller skulle bruke tiden din til å lete etter den enn å slenge med leppen? Ja, den er kommet tilbake sånn halvveis nå. Du er jo ikke på irc lenger, og da kom den tilbake. Har vel tid til begge deler jeg, men har verken tenkt til å slenge eller kaste med leppen nå. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 LOL! Dimiles, eier ikke du humoristisk sans ? Altså, jeg tar ikke denne tråden seriøst, litt forum-humor er velkommen! Lenke til kommentar
Opus Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Ser ut til at det sklir litt ut her... Stenges etter forespørsel fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg