Gå til innhold

G-Ormen Geni II har ankommet! NB! Litt store bilde

darkness|

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Foreslår kronerulling til lignende produkter for gutta her. Noen trenger å få seg noe her virker det som.

:roll:

På seg selv kjenner man andre ? :ermm::p:laugh:

Joda, jeg har bra hukommelse... Ahh, 4-5 år siden. Vakker tid. Men, så vidt jeg som kan huske så hadde jeg ikke "public service announcement" hver gang lillemann krøp turen oppover låret.

Lenke til kommentar

Hva med å flytte dildopraten vekk fra dette forumet her a? jeg blir faen meg kvalm av den utbrettinga di, hold det for deg selv istede for å gjøre deg "populær" ved å drive å expose deg for disse underpulte nerdene som blir kåte av bilder av dildoen de har finansiert med ukepengene sine og som du gjerne bruker og ferteller om og tar bilder av... Get a fucking life.... ALL OF YOU!

Lenke til kommentar
Hva med å flytte dildopraten vekk fra dette forumet her a? jeg blir faen meg kvalm av den utbrettinga di, hold det for deg selv istede for å gjøre deg "populær" ved å drive å expose deg for disse underpulte nerdene som blir kåte av bilder av dildoen de har finansiert med ukepengene sine og som du gjerne bruker og ferteller om og tar bilder av... Get a fucking life.... ALL OF YOU!

:thumbup::w00t:

TAKK.

Seriøst darkness, får du veldig lite oppmerksomhet sånn ellers i livet?

Eller, vent, det svaret vet jeg allerede! Blir det samme som å spørre HalTan; Liker du punktum og komma-bruk? :D

Prøv å vær litt mer ute, eller gå ut på en bar engang i blant. Er vel bedre å få oppmerksomhet av kåte nerder IRL enn på et forum? Eller? Innpåslitne og ekle er de begge steder, men du tar vel det meste, da?

:)

Lenke til kommentar

Jaaaaaaaa! Du fikk sagt det! :w00t:

Enig med dimiles...

Lenke til kommentar

Til dimiles og resten av dere som synst det er irriterendes med sånne threads.

viss dere ikke liker det, ikke les det. værre er det ikke. lurer på hvem som virkelig får for lite oppmerksomhet når jeg leser denne drittkastingen der.

kanskje dere er skuffet over at oppmerksomheten blir forflyttet fra dere til Kine?

vi er tross alt i et SØPPEL forum nå... så vær vennlig å ikke kritiser morsome innlegg, noe som dette egentlig er...

Lenke til kommentar
Fy faen, det var digg å få det ut.  :D

Kunne vært helt ærlig, men da hadde jeg sikkert blitt banna...

Hihi *lersegihjel*

Hallo! Kan ikke du la oss drittunger synes det er veldig spennende med en dildo, da? Nå sprakk du boblen min! :cry:

Edit: Hva faen snek jeg inn et komma der for? :no:

Endret av AnAnAs
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...