LarsP Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Foreslår kronerulling til lignende produkter for gutta her. Noen trenger å få seg noe her virker det som. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Foreslår kronerulling til lignende produkter for gutta her. Noen trenger å få seg noe her virker det som. På seg selv kjenner man andre ? Lenke til kommentar
scoot Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 http://darkness.rasterburn.org/hw.no/g-ormII/colaboks.JPG Såååå stor OMG! Den var jo liten av seg ;P ... som du sier, stopp før du får den i halsen Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Foreslår kronerulling til lignende produkter for gutta her. Noen trenger å få seg noe her virker det som. På seg selv kjenner man andre ? Joda, jeg har bra hukommelse... Ahh, 4-5 år siden. Vakker tid. Men, så vidt jeg som kan huske så hadde jeg ikke "public service announcement" hver gang lillemann krøp turen oppover låret. Lenke til kommentar
Llandari Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Fint å se at pengene mine endelig har blitt brukt til det de skulle :-) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hva med å flytte dildopraten vekk fra dette forumet her a? jeg blir faen meg kvalm av den utbrettinga di, hold det for deg selv istede for å gjøre deg "populær" ved å drive å expose deg for disse underpulte nerdene som blir kåte av bilder av dildoen de har finansiert med ukepengene sine og som du gjerne bruker og ferteller om og tar bilder av... Get a fucking life.... ALL OF YOU! Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) ahhhh!! Digg med en utblåsning!! Endret 28. juni 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hva med å flytte dildopraten vekk fra dette forumet her a? jeg blir faen meg kvalm av den utbrettinga di, hold det for deg selv istede for å gjøre deg "populær" ved å drive å expose deg for disse underpulte nerdene som blir kåte av bilder av dildoen de har finansiert med ukepengene sine og som du gjerne bruker og ferteller om og tar bilder av... Get a fucking life.... ALL OF YOU! TAKK. Seriøst darkness, får du veldig lite oppmerksomhet sånn ellers i livet? Eller, vent, det svaret vet jeg allerede! Blir det samme som å spørre HalTan; Liker du punktum og komma-bruk? Prøv å vær litt mer ute, eller gå ut på en bar engang i blant. Er vel bedre å få oppmerksomhet av kåte nerder IRL enn på et forum? Eller? Innpåslitne og ekle er de begge steder, men du tar vel det meste, da? Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 The mocking is fierce in this thread. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Hva med å flytte dildopraten vekk fra dette forumet her a? jeg blir faen meg kvalm av den utbrettinga di, hold det for deg selv istede for å gjøre deg "populær" ved å drive å expose deg for disse underpulte nerdene som blir kåte av bilder av dildoen de har finansiert med ukepengene sine og som du gjerne bruker og ferteller om og tar bilder av... Get a fucking life.... ALL OF YOU! Jaaaaaaaa! Du fikk sagt det! Enig med dimiles... Lenke til kommentar
dimiles Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Fy faen, det var digg å få det ut. Kunne vært helt ærlig, men da hadde jeg sikkert blitt banna... Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Sukk. Klokka er etter 00:00 og denne tråden våkner igjen. Lenke til kommentar
VeXx Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Argh, nå begynte denne tråden å bli irriterende.... Få den vekk nå da. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Og DER begynte endelig folk å høre på hva jeg har sagt de siste 4-5 sidene. Småguttene har vel lagt seg nå. Sint mamma, eller noe i den duren. Lenke til kommentar
Atomet Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Noen som vil se et bilde av høyre-hånden min? Endret 28. juni 2004 av Atomet Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Nei, men venstre kan du bare ta bilde av. Lenke til kommentar
brillan Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Kanskje vi skulle få en moderator til og sette opp pool om hvilken han vi bruker Lenke til kommentar
Odden Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Til dimiles og resten av dere som synst det er irriterendes med sånne threads. viss dere ikke liker det, ikke les det. værre er det ikke. lurer på hvem som virkelig får for lite oppmerksomhet når jeg leser denne drittkastingen der. kanskje dere er skuffet over at oppmerksomheten blir forflyttet fra dere til Kine? vi er tross alt i et SØPPEL forum nå... så vær vennlig å ikke kritiser morsome innlegg, noe som dette egentlig er... Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Fy faen, det var digg å få det ut. Kunne vært helt ærlig, men da hadde jeg sikkert blitt banna... Hihi *lersegihjel* Hallo! Kan ikke du la oss drittunger synes det er veldig spennende med en dildo, da? Nå sprakk du boblen min! Edit: Hva faen snek jeg inn et komma der for? Endret 28. juni 2004 av AnAnAs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg