ikkeno Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Synes jeg allerede kan se slitasje merker Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Godt å se at pengene våre har kommet til noe godt noe =) Bare du darkness og Adawen kan love å være noen flittige brukere av disse flotte leketøyene. Vet ikke, men disse har vel også en 1 års garanti. Ang demostrasjonen, så manglet det en stor detalj... ei jente i senga. Dette var jo ingen demostrasjon , det var bare en test for å se om den startet Lenke til kommentar
allyse Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hah. Har ting som durrer mer enn det! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 enig med Wabby, en jente i senga hadde gjort seg! Lenke til kommentar
bergetun Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 WTF ?? Hva har jeg gatt glipp av her da ? jaja, det er jo ett HARDWARE forum saa Hardware kan veare saa mye Lenke til kommentar
b-real Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 WTF ?? Hva har jeg gatt glipp av her da ? jaja, det er jo ett HARDWARE forum saa Hardware kan veare saa mye Ligger sikkert en chip inne i didoen Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tørr jeg spørre hvor denne er kjøpt... hadde vært en fin gave til dama når jeg skal i militæret Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tørr jeg spørre hvor denne er kjøpt... hadde vært en fin gave til dama når jeg skal i militæret SEND Hun HEllEr BORT til meg. yOU KNoW WhaT I'm saying Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tørr jeg spørre hvor denne er kjøpt... hadde vært en fin gave til dama når jeg skal i militæret SEND Hun HEllEr BORT til meg. yOU KNoW WhaT I'm saying Du selger dildoer? Lenke til kommentar
Mato Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tørr jeg spørre hvor denne er kjøpt... hadde vært en fin gave til dama når jeg skal i militæret du må jo ikke gjøre deg unyttig da som en lærer så til meg : "den dagen du ser en dildo som klipper plenen kan vi alle dø vitende at vi er ubruklige " Lenke til kommentar
sparks Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Tørr jeg spørre hvor denne er kjøpt... hadde vært en fin gave til dama når jeg skal i militæret SEND Hun HEllEr BORT til meg. yOU KNoW WhaT I'm saying Du selger dildoer? han har pantemaskin også Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) SnøHund selger dildoer ja EDIT: Venter på lesertest Endret 25. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 SnøHund selger dildoer ja den var f*en ikke dum. Dildo selger...... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Tørr jeg spørre hvor denne er kjøpt... hadde vært en fin gave til dama når jeg skal i militæret Kondomeriet, men de fleste erotiske butikker har den. Den heter heter forresten ikke Geni.. men GEMINI (jeg har visst skrevet feil). Når det gjelder frykten noen gutter har for å bli byttet ut med en dildo, så tror jeg ikke de trenger å bekymre seg så mye for det Lenke til kommentar
scoot Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 hehe, Snowdog_`s nye buisniss.. ;P .. Jasså darkness|, nå veit vi det karer! Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Alltid trodd at Darkness var en gutt, og at avataren var bilde av ei han likte. Ble litt sjokka da jeg så leketøyet. Hva skal HAN med den tenkte jeg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Det hadde i grunn vært litt søtt. Hvorfor er det ingen som liker meg og har meg som avatar? Lenke til kommentar
HEE Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Vurderer å kjøpe en til en kompis slik at den kan stå vedsiden av den oppblåsbare sauen hans Hva kostet den? Oppblåsbar SAU ? :ermm: sau??? ok... hva med kua da ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg