Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Til neste år skal jeg ha fagene 1A: Brukersystemer og 1B: Informasjonsbehandling. Og det jeg da lurte på var hva disse fagene helt konkret inneholder. Pluss evt. linker til opplæring i disse tingnene og steder der jeg kan laste ned programer som jeg får bruk for -Takk for alle svar...! Lenke til kommentar
Katalysator Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det ene (husker faktisk ikke hvilket av dem) inneholder masse Access og Frontpage. Det vil si bare disse programmene. Og så kommer litt sånn datateori utenom, men hvor mye tid dere bruker på hver av tingene er opp til læreren. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Litt offtopic, men hva er det du skal gå på? Lenke til kommentar
sim Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 1A er Access og frontpage. 1B (iallefall det vi hadde) er Visual Basic og noe databaser (Access) http://hetland.vgs.no/it.htm Disse sidene er ikke oppdatert på leeeenge, men du finner sikkert litt informasjon. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ok. Takk. Var bare det jeg lurte på. Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ok, takk for hjelpen. Det er litt kjipt at alle de programmene jeg trenger er MS programmer som koster flesk. Finnes det et gratis alternativ som er greit å bruke? Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ok, takk for hjelpen. Det er litt kjipt at alle de programmene jeg trenger er MS programmer som koster flesk. Finnes det et gratis alternativ som er greit å bruke? Alternativ til Office = Openoffice. www.openoffice.org eller noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå