risto Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei jeg prøver meg på en annen vri nå. Kan dere sette sammen en liste der dere prioriterer enheter som er viktige for spilling. For oss som ikke har masse gryn. noe som dette: Enhet bra laternativ oppgraderingsalternativ Grafikk kort ATI 9800 pro ------- Hovedkort bla bla bla bla bla bla Fett om noen gidder da blir det litt enklere for meg å prioritere. Poenget er å sette sammen en bra/ok spillmaskin der oppgradering blir en del av fremtidslanen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Skjermkort: Sapphire\PowerColor 9800 Pro Prosessor: AMD XP2500 Minne: 512 3200, bra merke (er ikkje stabil på minnemerker) Hovudkort: Asus A7N8X eller Abit NF7 Straumforsyning: Ikkje Q-Tec Skjerm: 19" CRT. På ei maskin som ikkje skal væra dyr er det ikkje noko poeng med LCD. Oppgraderingsalternativ: Skjermkort: ATI X800 Pro\XT, GeForce 6800 U osv... Prosessor: Bør vel kanskje skifte til 64 frå 2500, men du har jo vidare på XP rekka 2800, 3000... Skjerm: LCD Minne: Doble til 1024MB Straumforsyning: Kjøper du ein bra PSU på 350-450 så er det ikkje behov for å skifte. Eit alternativ er å kjøpe eit AMD64 hovudkort\prosessor-oppsett, men då blir det dyrare og det kjem fleire nye typar nå for tida. Endret 24. juni 2004 av zeph Lenke til kommentar
risto Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 hmm.. ok hadde i grunne tenkt meg AMD64 . sorry det skulle jeg ha nevnt. Men jeg er usikker på f.eks om jeg da skal prioritere hk eller cpu. fett med all den hjelpen dere gir. takk! Lenke til kommentar
risto Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) ok Det ser jo ut til at det er derman får mest for penga. Hovedkort da? hvor langt bør man strekke seg der? si ifra om dette blir mes..... Og hva i allverden er alle disse ddr#### minne typene? Endret 24. juni 2004 av risto Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå