a85 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hva syner dere om den "gigantiske" prisnedsettelsen på ringing med connect da? (fra 1,65 kr til 1,59 kr) Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Fortet meg over på siden Deres og sjekket.... og....ja det var jo sant. Skjønner godt de ikke setter det på forsiden ja...... Spørs om jeg ikke forandrer litt på mitt "mobilforhold" etter hvert.... Lenke til kommentar
a85 Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, vurderer nå å bytte jeg også, men bare til chess kontant, fordi jeg vil beholde forsikringen min Lenke til kommentar
Xpi Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ser at dere klager på prisnedgangen til Chess. Skjønner ikke hva dere klager over når Chess allerede er veldig billig på sine abb. pluss at de setter ned i tillegg. Selv om det er lite det er snakk om hjelper det da. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Uff, er veldig skuffet over Chess og tilbakemeldinger m m, den siste tiden. Ikke nok med at hjemmesiden ikke sier noe for tiden, men den er jo totalt uten kvalitetssikring??? Når det gjelder ny minuttpris på Connect så opererer de med 2 priser....(under abonnementregistrering og samtalepriser) på henholdsvis 1.65 og 1.59..... Slike motstridende opplysninger har jeg sett ofte de siste 5-6 ukene....og sagt fra på e-post til kundeservice, som da melder tilbake at de beklager bare at sidene ikke er helt oppdatert for tiden??? Er hr Vollvik kun opptatt med salgsforhandlinger, slik at de ansatte ligger i et vakum og svever og ikke får gjort noen ting? Ikke vet jeg, men dette holder ikke og som gammel (om det går an å bruke det ordet om et forh.vis nytt selsk) kunde begynner jeg nå å bli litt lei av dårlige og av og til litt intetsigende tilb.meldinger. Får drøye litt å se. Andre muligheter finnes jo..... Endret 24. juni 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Dersom du ser på disse prisene du snakker om så har de skrevet: gjeldende fra 1. juli på den ene. Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Helt riktig..... På akkurat den har jeg lest for fort.... Legger meg flat.... Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det var latterlig lite - og skuffende. Jeg vil ha kontantkortpriser uten å ha kontantkort! Når man betaler en månedsavgift - selv om det bare er 9 kr - så burde man få billigere priser enn med kontantkort! Nei nå er jeg kjempeskuffet over Chess og har lyst til å bytte. Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) Det var latterlig lite - og skuffende.Prisnedsettelsen var på 3,63%. Er da ikke så ille det vel? Syt og klag.. hehe Jeg vil ha kontantkortpriser uten å ha kontantkort!Then get a kontantkort. Lærte du aldri at det ikke heter "Jeg vil ha"? Det heter "kan jeg værsåsnill få...?" Når man betaler en månedsavgift - selv om det bare er 9 kr - så burde man få billigere priser enn med kontantkort!Hvorfor skal det være billigere å betale på kreditt enn forskuddsvis? Alle andre steder du handler koster det dyrt å handle på kreditt. Mobilmarkedet i Norge har endelig snudd til det fornuftige, og månedsavgiften er nå den prisen du betaler for å få lov til å ringe på kreditt. Nei nå er jeg kjempeskuffet over Chess og har lyst til å bytte.Skuffa over at de satt ned prisene sine? Hadde du blitt glad om de satte prisene opp da? Bytt til Mobyson eller Talkmore eller noe slikt.. da får du de billigste prisene Sorry - ingen sympati herfra.. Endret 25. juni 2004 av jendor Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kom bare til å tenke på... Ved ab får man en kreditt på noen uker.... Akkurat samme kreditt (til deg selv) kan du oppnå ved de forh.betalte..... Benytt bare det riktige kredittkort, og betal det i tide så har du det... Eks: Creditcard.no (Visa og/eller Mastercard)....eller gebyrfri.no (visa) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Sant nok det. Men mange i kundegruppen til Talkmore og Mobyson har ikke kredittkort.. de har vanlige debetkort som trekkes direkte fra konto... men for de som har kredittkort, så kan man jo selvsagt oppnå omtrent samme kreditt-tid. Selv om kreditt aldri har vært billig da. Lenke til kommentar
*Snoopy* Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Hvorfor skal det være billigere å betale på kreditt enn forskuddsvis? Alle andre steder du handler koster det dyrt å handle på kreditt. Mobilmarkedet i Norge har endelig snudd til det fornuftige, og månedsavgiften er nå den prisen du betaler for å få lov til å ringe på kreditt. Dette må jeg si meg smertelig enig i. Hvorfor skal de som utgjør en "risiko" for et selskap ha det bedre enn de som gjør opp for seg med en gang? Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 (endret) jendor: Du har nok rett i at mange av disse kundene kun har deb.kort.... Men det jeg ikke skjønte av det du skrev var at ikke kreditten på kortene jeg nevnte ikke var billig...Det er jo helt gratis, eller rettere sagt man tjener på det. (Selv om rentefordelen ikke er stor i dag)... og....teleoperatøren får sine penger med en gang. Likt med debetkort. Kortselskapet forskutterer.... Endret 25. juni 2004 av rag-fo Lenke til kommentar
Papaja Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg er vel kanskje ekstra skuffet fordi jeg for noen måneder siden mailet Chess sjefen og gjorde ham oppmerksom på Tele2 Scratch abonnementet som var så billig. Sa at jeg var fornøyd med Chess, men at jeg ville bruke det som var billigst. Da fikk jeg som svar fra han at de skulle sette ned prisen på Connect om 2 måneder (det tok lenger tid enn det) og at han håpet jeg ble hos Chess. Jeg ble hos Chess pga dette. Hadde jeg visst at reduksjonen skulle bli så liten ... Lenke til kommentar
rag-fo Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det var utrolig lite ja..... Skuffende. Chess kan egentlig ikke lenger kalle seg billigst. (Selv om de fortsatt er billige) Får se hva jeg gjør selv ut i neste måned.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå