Gå til innhold

Ny PC Sommer/Høst 2005

Anbefalte innlegg

Hei

Skal muligens jobbe i sommer og etter skoletid helt til skolen er slutt, da regner jeg med at jeg har spart opp litt gryn.

Så det jeg lurer på er hva slags teknologier er det som kommer til sommeren/høsten 2005 både fra intel og amd, og hva bør jeg satse på?

Skal ha alt nytt, skjerm, tast, mus osv. Gjerne en router/svitch, har en

gammel pc som jeg gjerne vil dele internettet med (Den jeg har nå).

For å få en liten pekepinn: 20000-30000KR

Er bare mulig, men hvis det blir noe av så vet jeg hva jeg skal gå for. ;)

hilsen

morgus

PS: Litt usikker på om dette er riktig sted å poste dette på :hmm:

Edit: PC'n skal brukes til spilling

Endret av morgus
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

djeeesus., har du tenkt å blåse 30K på en pc til å spille med som er crapshite etter 1 år anyways.. da hadde jeg heller kjøpt en til 15K , og satt 15K på fondsparing i 2 år og kjøpt en ny en da til 15K , solgt den gamle for 4-5K og forhåpentligvis hatt igjen 5-10K på fondet etter å ha satt inn igjen det jeg fikk for salget :)

Lenke til kommentar
djeeesus., har du tenkt å blåse 30K på en pc til å spille med som er crapshite etter 1 år anyways.. da hadde jeg heller kjøpt en til 15K , og satt 15K på fondsparing i 2 år og kjøpt en ny en da til 15K , solgt den gamle for 4-5K og forhåpentligvis hatt igjen 5-10K på fondet etter å ha satt inn igjen det jeg fikk for salget :)

det er jo bare mulig at jeg får så mye penger, mest sannsynlig blir det nok 10000-15000KR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...