ostov Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 HEY! Det er hele tiden snakk om hvilken konsoll som har flest spill. Så hvilken konsoll vil ha flest spill og hvilken vil ha de tøffeste? Jeg har funnet ut at jeg liker veldig mange av spillene som EA har så hva vil de satse på xbox/ps2/gc eller vil de satse på alle? Åssen konsoll vil doom3 og hl2 kjøre på? (veldig viktig for meg) Hold posten seriøs sånn at derre ikke driter derre ut Takk Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvilken konsoll som vil "lede ann" i 2004? Vel, nå er vi faktisk snart halvveis i 2004, og vi ser jo hvor tett det er, så der får du nesten dømme selv. Hvordand et vil bli om noen år, er derimot umulig å si noe om. EA tror jeg kommer til å fortsette å lage spill til alle konsoller. Doom3 og Hl2 vil for min del kjøre på PC. Lenke til kommentar
ostov Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Men vil de begge kjøre på xbox eller? Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 'Åssen konsoll vil doom3 og hl2 kjøre på? (veldig viktig for meg)Hold posten seriøs sånn at derre ikke driter derre ut Takk Vet at Doom 3 kommer til x-boks, hl2 er jeg ikke sikker på, men hvis det kommer til konsoll blir det vel høyst sannsynlig til x-boks. Persnonlig så kommer jeg vel til å spille dem på pc, uansett hvilken konsoll de kommer til. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Både Doom 3 og Half-life 2 kommer til Xbox. Rettelse : Ikke X-boks - Xbox. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Kommer Doom 3 og HL2 på PS2? Hvis ikke, blir det et stort ess i ermet for Xbox! Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ja kjempestort ess. To stykker faktisk. To spill som de aller fleste vil foretrekke på PC uansett. Ville ikke hatt dem til PS2 om jeg så fikk. Lenke til kommentar
[r]endre Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Ville ikke hatt dem til PS2 om jeg så fikk. Samme her.. Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Om HL2 eller Doom3 kommer til konsoll er det likevel et knot å spille FPS med en gamepad. Slike spill hører hjemme på pc'n med mus og tastatur. Lenke til kommentar
Laman Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Det er mye mer avslappende å ligge i sofaen enn å sitte ved pcen og spille da. PS2 klarer ikke å kjøre Half-life 2. Men Xbox kan. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Jeg mener å huske at Valve sa at Half-Life 2 ikke ville komme på console, siden de har så lite minne tilgjengelig (men hukommelsen min er heller lavbudsjett) Consoler er uansett for de svake og de veike. Lenke til kommentar
zorken Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Tror ikke half life 2 kommer på konsoll. Jeg har ikke hørt noe om det. Lenke til kommentar
danger power Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 Ingen tvil om hvilken konsoll som kommer til å lede ann i 04: DREAMCAST!! Neida... Vi får vente å se! Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 27. juni 2004 Del Skrevet 27. juni 2004 SKjønner faktisk ikke hva som er så gilt å spille FPS spill på konsoll? Mener nå at en MÅ ha mus jeg da.. Klarer ikke spille uten Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 HL 2 kommer på Xbox. har ingen kiulder akkurat nå, er på jobb så litt lite tid Fps på konsolle er ikkje så gale, bare der er skikkelig convertert og tweaket for den aktuelle konsollen Skal innrømme at det er pokker så uvant å vere sniper på konsoll i forhold til på PC REnt spillmessig tror eg nok PS2 vul fortsette å legge i tet, da den er den eldste og har mest spill ute. Selva hardwaren er noe utdatert på spesielt PS2 da.. Men spill fortsetter å hagle inn på både Xbox og GC. Er ganske jevnt for tia, og det er absolut de fremtidige spillenbe som avgjør hvilken som vil fortsette å ligge i tet. Lenke til kommentar
Swoofah Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Enig med posten over.. Spillmarketed vil kontrollere konsollmarkedet.. Noe mange Xbox-fans ikke får inn i hodet.. Lenke til kommentar
Magus Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Noe mange Xbox-fans ikke får inn i hodet.. Også var vi igang igjen... Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 Det er mye mer avslappende å ligge i sofaen enn å sitte ved pcen og spille da. skaff deg en stooor og mjuk stol ved pc`n og et tråløst tastatur slik som eg har ellers trur eg at xbox 2 og ps3 (trur eg det va) vil lede godt an . Er selv ikkje en stor xbox\ps fan Lenke til kommentar
Killerzevs Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 endre' date='25/06/2004 : 15:10'] Ville ikke hatt dem til PS2 om jeg så fikk. Samme her.. Hvilken grunn har dere til å si dette? Hva er galt med en PS2???? PS2 er jo mye bedre enn Xbox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå