Gå til innhold

Hvilken konsoll vil lede ann i 04?


ostov

Anbefalte innlegg

HEY!

Det er hele tiden snakk om hvilken konsoll som har flest spill. Så hvilken konsoll vil ha flest spill og hvilken vil ha de tøffeste? Jeg har funnet ut at jeg liker veldig mange av spillene som EA har så hva vil de satse på xbox/ps2/gc eller vil de satse på alle?

Åssen konsoll vil doom3 og hl2 kjøre på? (veldig viktig for meg)

Hold posten seriøs sånn at derre ikke driter derre ut :yes:

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvilken konsoll som vil "lede ann" i 2004? Vel, nå er vi faktisk snart halvveis i 2004, og vi ser jo hvor tett det er, så der får du nesten dømme selv.

Hvordand et vil bli om noen år, er derimot umulig å si noe om.

EA tror jeg kommer til å fortsette å lage spill til alle konsoller.

Doom3 og Hl2 vil for min del kjøre på PC.

Lenke til kommentar
'Åssen konsoll vil doom3 og hl2 kjøre på? (veldig viktig for meg)

Hold posten seriøs sånn at derre ikke driter derre ut :yes:

Takk

Vet at Doom 3 kommer til x-boks, hl2 er jeg ikke sikker på, men hvis det kommer til konsoll blir det vel høyst sannsynlig til x-boks.

 

Persnonlig så kommer jeg vel til å spille dem på pc, uansett hvilken konsoll de kommer til.

Lenke til kommentar

HL 2 kommer på Xbox. har ingen kiulder akkurat nå, er på jobb så litt lite tid :roll: Fps på konsolle er ikkje så gale, bare der er skikkelig convertert og tweaket for den aktuelle konsollen :thumbup: Skal innrømme at det er pokker så uvant å vere sniper på konsoll i forhold til på PC :yes: REnt spillmessig tror eg nok PS2 vul fortsette å legge i tet, da den er den eldste og har mest spill ute. Selva hardwaren er noe utdatert på spesielt PS2 da.. Men spill fortsetter å hagle inn på både Xbox og GC. Er ganske jevnt for tia, og det er absolut de fremtidige spillenbe som avgjør hvilken som vil fortsette å ligge i tet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...