-Teddy- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Kom meg endelig inn på C&C Generals Zero:Hour online, men jeg ville jo gjerne ha spilt også da... "Could not connect to the other players" medlingen kom da vi skulle starte online matchen. Regner med at det er brannmuren min. Norman Personal Firewall bruker jeg. Det er en slik "Firewall override funkjon i Generals, kan skrive inn noe der, men HVA??? Ville gjerne spille litt på nettet... Noen som kan hjelpe meg? Endret 24. juni 2004 av -Teddy- Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Min Norton Internet Security kan jeg bare slå av når jeg vil, den ligger som et ikon på verktøylinjen. Gjør din det, kan du vel bare slå den av der? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Ja, jeg kan slå den av, men jeg vil jo gjerne ha en oppegående brannmur, når jeg kanskje sitter i 1-2timer og spiller da... Jeg VET det går an, men hvordan? Lenke til kommentar
XDamage Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg slo av Norton Antivirus en gang for å spille Anarchy Online, det var ikke akkurat det lureste påfunnet mitt noen sinne... Maskinen ble så fullpakket av virus at jeg måtte formatere hele driten. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Akkurat det jeg mener.... Jeg hadde nyinstallert XP, og tenkte ikke på at jeg hadde bredbånd som var oppe med en gang. Jeg hadde (seff) ingen brannmur/antivirus installert, og jeg fikk sasser etter å ha vært online 1 1/2 min! (Skjedde i går ) Vil gjerne ha en brannmur til alle tider. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
termi.- Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 ohhh sasser lol...bare skrive shutdown -a i "run" og så instalere updaten... men du har en brannmur som er med xp..skru den på og skru av norton sin... Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Skrur alltid av brannmuren når jeg spiller online, men Norton Antivirus tikker og går slik at jeg vet hva som kommer inn. Har spilt mye online, men kun fått inn et eneste virus gjennom spilling. Det ble stoppet av Norton Antivirus og umiddelbart slettet. Når jeg er på internett kommer det dog mange flere virus, disse blir i 9 av 10 tilfeller også stoppet av Norton Antivirus. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Jeg vil ikke skru av brannmuren når jeg VET at det går an å spille gjennom den! Men HVORDAN? Jeg bruker ikke Norton antivirus, det trekker for mye pc kraft. Har Fix-It 4.0, men skal oppgradere til et annet. Tror jeg skal installere AVG antivirus, bare sånn midlertidig. Får nemlig ikke oppdatert Fix-It'n min... Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøvd Zone Alarm? Kanskje ikke verdens beste firewall, men utrolig lett å sette opp. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Brukte Zone Alarm en stund, men likte den ikke. Gjorde bare ting vanskeligere for meg, blokkerte programmer jeg hadde sagt den skulle godta osv... Er fornøyd med NPF, og jeg vet at det går an å styre rundt den, men HVORDAN? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 MULTIPLAYER - How do I forward ports in C&C Generals? Question How do I forward ports in C&C Generals? Answer Hello, For technical reasons, we don’t have a specific port number that the game uses for its in-game communication. If you need to do port forwarding in your router, you need to tell Generals that you want it to use a specific port number and have that port number routed in your router’s setup. To do this, do the following: 1. Edit your options.ini file found in My Documents\Command and Conquer Generals Data\ 2. Look for the line that says FirewallPortOverride = XXXX (this line tells Generals to use port XXXX for its in-game communication) 3. If you don’t find it, add it. The port number should be a number between 1024 and 65535 and should be a port number that is not used by any other application. 4. Setup your router/firewall/other NAT device so that the port you just specified to Generals is forwarded to your computer. Consult your router/firewall manufacturer’s instructions for information on how to do this. 5. Start up the game, go to the options menu and hit the “Refresh NAT” button. Make sure “Send Delay” is NOT checked. Click Accept. 6. Try playing multiplayer games. Det stos det på EA sin support greie... Det er 4. Setup your router/firewall/other NAT device so that the port you just specified to Generals is forwarded to your computer. Consult your router/firewall manufacturer’s instructions for information on how to do this. Som jeg ikke vet hvordan jeg skal gjøre. Tips? Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Skullebare si ifra om at problemet er fiksa! Hvis noen andre har problemer med NPF og Generals, så var det bare å trykke på "Send delay" og deretter "Refresh NAT" så vet alle det... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå