Gå til innhold

Får ikkje norton vekk fra maskina

Anbefalte innlegg

Eg har norton antivirus 2004 på maskina mi, men visst eg skal kjøyre eit fullt søk på heile maskina så kommer det opp ein feil melding om at norton ikkje kan fullføre søket.

Derfor vil eg unninstalere det. Men når eg går inn på kontrollpanel/innstaler-fjerne programvarer og tryker på fjern norton så skjer det ikkje nåke.

Eg har prøvd å finne virus som kan vere grunn til dette. eg har brukt avg, trend micro online search, panda online search. Bruker og ad-aware og Spybot S&D.

Korleis kan eg få vekk norton antivirus?

Eg har Win XP Home.

Btw. dataen min er treig men eg finner ikkje virus med nåken av dei programma eg har prøvd.

Har dere nåken tips til kva eg kan gjere uten å måtte formatere?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk. Eg fant det, men så står det at dei anbefaller på det strekkeste at eg tar backup av system register, så står det ein link til korleis eg gjer det.

Men eg er ikkje den flinkeste på dette.

Det står steg for steg kva eg skal gjere.

Visst noken kan sei kor dette ligger på XP home norsk: Click Start > Programs > Accessories > System Tools > Backup

Kva er det eg legger backupen på? diskett elle cd?

Lenke til kommentar

engelsk:

Click Start > Programs > Accessories > System Tools > Backup

norsk:

klikk på->start->programmer->Tilbehør->Systemverktøy->backup

tror backup skrives sånn på norsk også. er ikke helt sikker for jeg sitter ikke med Norsk XP selv, ikke norsk Windows i det hele tatt. bare engelsk.

Lenke til kommentar

Men når eg har gått inn på systemverktøy så er det ikkje nåken som heiter backup.

Det er diskfragmentering, diskopprydding, planlagte oppgåver, systemgjennopretting, systeminformasjon, tegnekart og veiviser for overføring av filer og innstillinger.

Kva slags skal eg gå inn på?

Lenke til kommentar

nå kom jeg på hva det heter også forresten.

gå hit: start->programmer->tilbehør->systemverktøy->sikkerhetskopi

sånn det var riktig. kom på det nå.

merkelig hva det å bytte språk på Windows gjør med folk du.

Endret av wil
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+432

Klikk på start -> Kjør -> skriv regedit. Så kommer det opp et vindu. trykk på "Min datamaskin" til venstre. Gå på Fil -> Eksporter og lagre det med et filnavn du vil. Så brenner du det ut til en cd (den fila jeg testa med tok 38,5 MB så diskett er utelukket). Så kan du fjerne Norton.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...