Jan Åge Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Heisann, jeg har tenkt å kjøpe meg en ny telefon, men trenger litt hjelp. Jeg har mobilabonnement fra før av (PGOne) så jeg må ha en telefon som ikke krever bindingstid på et annet abonnement. Vet ikke så mye om mobiler, men brukte malen deres. Det jeg trenger er: Funksjoner: -Kalender: nei -MMS: ja -GPRS: ja (ikke et absolutt krav) -WAP:ja (ikke et absolutt krav) -Kalkulator: ja -JAVA:ja -Email klient:nei -Spill:ja Form: -Klapp/"vanlig"/alternativ -Vekt: ikke så veldig tung -Antenne: helst intergrert Skjerm: Farge -Over 65000 farger -Størrelse på skjerm: Helst litt stor, ikke liten som på fks. 3210 -Touchscreen: nei Pris: Jeg har mellom 1000 og 2500 kroner til rådighet. Diverse: -Merke: Helt åpent -Kamera: Ja -Videokamera: nei -Symbian: nei -triband:ja -Infrarød port:ja -Bluetooth:nei -Minne: Nok til iallefall litt bilder og meldinger på telefonen -Minnekort?:nei -Polyfoniske ringetoner:ja -MP3: nei -Radio:nei -Batterilevetid: jo lengre jo bedre Med forbehold om endringer. Takk for alle svar! Lenke til kommentar
jalleks Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Ta en titt på de nye Siemens telefonene, M65 og CX65 Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jalleks kom meg i forkjøpet, men slenger meg på og andbefaller M65.. CX65 har jeg ikke prøvd, men er jo nesten identisk så Lenke til kommentar
Navy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jalleks kom meg i forkjøpet, men slenger meg på og andbefaller M65.. CX65 har jeg ikke prøvd, men er jo nesten identisk så Enig i at du burde velge M65. CX65 er den samme telefonen bare at den ikke er robust. Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Takk for kjapt svar. Jeg tittet litt på de mobilene, ser flotte ut men er muligens litt for dyr u/abonnement. hvis dere har noen litt billigere alternativer hadde det vært supert. Villig til å ofre ting i malen for litt billigere Endret 24. juni 2004 av Jan Åge Lenke til kommentar
_winky_ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 http://www.mpx.no/aspx/prdinfo.aspx?plid=30548 <-- ta en titt på den du mangler riktignok kamera, men ellers tror jeg den har alt du var ute etter, 2000,- u/abo. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Takk for kjapt svar. Jeg tittet litt på de mobilene, ser flotte ut men er muligens litt for dyr u/abonnement. hvis dere har noen litt billigere alternativer hadde det vært supert. Villig til å ofre ting i malen for litt billigere .. Hadde jeg vært deg hadde jeg hivd på noen hundringser.. ( slik som jeg gjorde ) .. For og få M65.. billigere mobiler, da blir det vell litt dårligere skjerm og kamera. tenkte på T630.. Forresten: Samsung X600, den er jo helt OK! Lenke til kommentar
Jan Åge Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg skal ta en litt nærmere titt på forslagene når jeg kommer hjem. Ellers takk for alle forslag! Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 No problem, prøver bare og hjelpe Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Forresten: Samsung X600, den er jo helt OK! Den har bare 128x128 piksels skjerm da... Men det er absolutt en bra mobil med et veldig bra kamera. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Forresten: Samsung X600, den er jo helt OK! Den har bare 128x128 piksels skjerm da... Men det er absolutt en bra mobil med et veldig bra kamera. .. den har vell større skjerm en det vell ? EDIT : har visst ikke det.. Da er vell M65/CX65 og andbefalle!" Endret 24. juni 2004 av Sc0oT Lenke til kommentar
N-Gage2 Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Sony Ericsson T610 - kr.1990,- hos netshop.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå