Gå til innhold

Formater på Fujitsu Siemens Laptop

Anbefalte innlegg

Hei!!

Jeg har en Amilo Laptop som jeg vil formatere hlee disken på, men når jeg setter inn winxp cden og booter fra denne kommer jeg ikke inn i Recovery console. Jeg får besked om å skrive inn administrator passord, men jeg har ikke noe passord på den?? Jeg prøvde å bare trykke enter men det funker heller ikke. Så jeg restarta gikk inn i windows og satte ett passord. Så prøvde jeg igjenn, men det funka ikke nå heller, den sa bare jeg skreiv inn feil passord, selv om jeg er sikker på at jeg ikke skreiv feil. Er det noen annen måte jeg kan få formatert alle partisjoner på uten diskett??

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dersom du skal formatere heile disken kan du jo likså godt starte installasjonen og formatere den der.

Jeg tenkte på dette men hvis jeg gjør det får jeg vel bare formatert C: og ikke den andre partisjonen jeg har??

Dessuten må det jo være noe gærent her, det skal jo gå ann å komme inn i Recovery Console

Lenke til kommentar

Du har endra passordet til Administrator?

Elles så får du sletta alle disker/partisjoner under installasjonen, får også oppretta nye partisjoner, er litt usikker og du får formatert, men det er jo bare å formatere når du har starta opp nyinstalert Windows.

Lenke til kommentar

bare å slette de partisjonene du vil også oppretter du nye partisjoner. nei du får ikke formatert de andre partisjonene på harddisken bortsett fra C: partisjonen som du skal installere Windows på. du må isåfall formatere de andre partisjonene etterpå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...