DLite Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Får opp en feilmelding hvert 5 minutt. ------------------------------------------------------- Windows error service Windows detected Spyware on your computer Download free Spyware Scanner & Remover OK / Avbryt ------------------------------------------------------- Har kjørt Ad-Aware og Spy Sweeper 3 ganger. Meldingen fortsetter allikevel å poppe opp. Hva kan jeg gjøre? F. Lenke til kommentar
miXer Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Har noe av samme problemet, og virker ikke som det er noen her som vet noe, så jeg vurderer sterkt en format. Tror jeg kommer til å ta en iløpet av veldig kort tid.. Lenke til kommentar
smh Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Prøv med xcleaner og velg alt. Denne kan lastes ned frå: http://www.xblock.com/cgi-bin/download.pl/...leaner_free.exe Lenke til kommentar
DLite Skrevet 25. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2004 Virker ikke som om xcleaner tok det. Kanskje jeg skulle kjøre en clean i security-mode? F. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kommer denne meldingen som en melding som du må trykke OK på? Slik som net send... Da er det spam via messenger tjenesten (har ikke noe med MSN/Windows Messenger å gjøre) Gå til Kontrollpanelet -> Administrative Verktøy -> Tjenester Finn fram til Messenger tjenesten og slå den av og sett den til manuell ved oppstart. Lenke til kommentar
DLite Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Har kjørt et program som heter 'Shootthemessenger'. Det skulle lixom slå av messenger Jeg prøver å gjøre det manuellt. F. Lenke til kommentar
DLite Skrevet 26. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2004 Fungerte ikke det heller. Har hatt messenger tjenesten både på 'av' og på 'manuell' nå. Det popper fortsatt opp. F. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juni 2004 Del Skrevet 26. juni 2004 Løsningen er beskrevet her : http://forums.techguy.org/t241189.html ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå