Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Tror faktisk det er Smash jeg kjøper mest av også. Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 (endret) Melkerull. "Gutter bør holde seg unna lakris" Hva er DET for slags fikusprat Tulling Sterk lakris: Kan kjøpes her. Endret 2. august 2010 av Cortese Lenke til kommentar
Inaktivbruker_101125 Skrevet 2. august 2010 Del Skrevet 2. august 2010 Definitivt Hockeypulver, ingenting over, ingenting ved siden! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Definitivt Hockeypulver, ingenting over, ingenting ved siden! Ha ha, ja Hockey pulver. Har spist mye av det igjenom barndommen. Hadde helt glemt det egentlig, men tror jeg skal stikke ned på butikken en dag å kjøpe litt hockeypulver. Lenke til kommentar
Onyx Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Forumet tuller virkelig i denne tråden, noen som kan skaffe en admin ? Tråden er i orden. Var visst et innlegg som forårsaket dette. Flaggspam skal vi ikke ha noe av. Off you go, children! Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Beste er smash og werther's Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 3. august 2010 Del Skrevet 3. august 2010 Chips og dipp, med en melkesjokolade. 2 Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Forumet tuller virkelig i denne tråden, noen som kan skaffe en admin ? Tråden er i orden. Var visst et innlegg som forårsaket dette. Flaggspam skal vi ikke ha noe av. Off you go, children! Skjønte det. Takk for at du fiksa det Lenke til kommentar
nybb Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Definitivt Hockeypulver, ingenting over, ingenting ved siden! Ha ha, ja Hockey pulver. Har spist mye av det igjenom barndommen. Hadde helt glemt det egentlig, men tror jeg skal stikke ned på butikken en dag å kjøpe litt hockeypulver. Husker når vi var 8 år, så latet vi som om Hockey pulver var snus! Godt er det ja, men det er nok ganske mange over Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 5. august 2010 Del Skrevet 5. august 2010 Nåja, smaken er som baken, Nybb. Hver sin smak. Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Salt hockeypulver er det eneste salte godteriet jeg vet om som ikke klistrer seg fast til tenner og gane (slik som salte hodeskaller og salt lakris gjør), men det når ikke opp mot de fleste typer surt godteri eller sjokolade. Sjokolade er sjokolade, 100 g og 200 g smaker det samme, for dem som mener noe annet, selv om jeg er enig i Makhshavas "kjøleskapsregel". Lenke til kommentar
Frederick_ Skrevet 11. august 2010 Del Skrevet 11. august 2010 Strawberry Dream <3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå