Mr. A Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 skal rette det opp etter beste evne Er ikke vits, det er forumet som har rota det til skikkelig, har ingenting å si hvem sitt navn som står der, for forumet skifter det uansett. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 22. juni 2010 Del Skrevet 22. juni 2010 skal rette det opp etter beste evne Er ikke vits, det er forumet som har rota det til skikkelig, har ingenting å si hvem sitt navn som står der, for forumet skifter det uansett. Oki merkelige greier Men on-topic: Noen som har smakt den nye kvikklunsj melkesjokoladen den er farlig god Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. juni 2010 Del Skrevet 23. juni 2010 Forumet tuller virkelig i denne tråden, noen som kan skaffe en admin ? Lenke til kommentar
Thefka Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Melkesjokoladetypene som ahr kommet de siste årene slår originalen ned i støvlene. KvikkLunsj-typen og den med NonStop er definitivt verdige kandidater når det gjelder sjokoalde, men Walters Mandler må være det beste innen sjokolade? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 27. juni 2010 Del Skrevet 27. juni 2010 "Gutter bør holde seg unna lakris" Hva er DET for slags fikusprat Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 3. juli 2010 Del Skrevet 3. juli 2010 Melkesjokoladetypene som ahr kommet de siste årene slår originalen ned i støvlene. KvikkLunsj-typen og den med NonStop er definitivt verdige kandidater når det gjelder sjokoalde, men Walters Mandler må være det beste innen sjokolade? Støtter denne Jeg føler sjokolade blir mye bedre med noe salt og krispt i seg. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 5. juli 2010 Del Skrevet 5. juli 2010 Melkesjokoladetypene som ahr kommet de siste årene slår originalen ned i støvlene. KvikkLunsj-typen og den med NonStop er definitivt verdige kandidater når det gjelder sjokoalde, men Walters Mandler må være det beste innen sjokolade? Støtter denne Jeg føler sjokolade blir mye bedre med noe salt og krispt i seg. Ja vanlig sjokolade blir for tamt Lenke til kommentar
Bartin Skrevet 12. juli 2010 Del Skrevet 12. juli 2010 Smash er perfekt. Salt og godt. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Som sjokoladeelsker må jeg forsvare Freias Melkesjokolade! Den er ikke kjedelig Men den fra Minde, er tam.. Ellers er jeg ultrafan av Meller. Noe som er helt fantastisk godt! Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Kinder Schoko-bons er sykt godt Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 14. juli 2010 Del Skrevet 14. juli 2010 Rød Bounty og Banankrem = the shit Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 100 g melkesjokolade! 200 g blir for mye, du går lei. 100 g går romteperert, 200 g, om den inntas, må være kjøleskapskald. Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 100 g melkesjokolade! 200 g blir for mye, du går lei. 100 g går romteperert, 200 g, om den inntas, må være kjøleskapskald. Hvis du blir lei av 200g Freia Melkesjokolade er du ingen sjokoladeelsker! Jeg åt to 200g's plater på under en halvtime en gang! Uten problem Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Neinei. My bad. Går ikke lei. Men bitene er større, og smaken blir ikke like intens, av en aller annen grunn. Jeg synes 100 g. sjokolade smaker mye bedre, men antagelig bare jeg som er sær? Lenke til kommentar
nybb Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Hmm. Det er jo akkurat samme produkt da. Men form/tykkelse, altså utseendet på den påvirker kanskje hjernen din til å tro at den smaker litt annerledes.. ikke uvanlig det. Lenke til kommentar
Osecia Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det er også en mulighet, men jeg antar det har noe med volumet å gjøre, de store platene føles så "kladdete" i forhold til de små. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Det er også en mulighet, men jeg antar det har noe med volumet å gjøre, de store platene føles så "kladdete" i forhold til de små. Synes å det av en merkelig grunn synes Kinder bueno er veldig godt Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Helt klart malaco truly smoothy party animals. Lenke til kommentar
Christiαno Skrevet 1. august 2010 Del Skrevet 1. august 2010 Påskeegg. Men av ting man faktisk får kjøpt året rundt er det nok Smash. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå