trinity89 Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 Åhh, tøft valg, men har da en liten liste over favoritter 1. Haribo Stjernemix 2. Minde sjokoladebananer 3. Non-Stop 4. Sure fizzy-flasker, sånne rosa/lyseblå 5. Kald melkesjokolade Naaam. :)Og Smash, selvfølgelig! Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 2. juni 2010 Del Skrevet 2. juni 2010 (endret) Smash er en av mine favoritter, og helt vanlig melkesjokolade er jo altids en slager men er ganske glad i vingummi og. Endret 2. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 Haribo kirsebær og Haribo saltbomber....... Lenke til kommentar
Narsissisten Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 bare jeg som misliker det meste av godteri? Jeg spiser det gjerne, men føler jeg kjøper og spiser det utav vane. Jeg har vært på godteripause de siste ukene og spist bare sunt, føler det går ganske bra! Men savner colaen Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 5. juni 2010 Del Skrevet 5. juni 2010 (endret) Haribo matador er veldig godt Endret 7. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Tidenes bump gitt Jeg er veldig glad i melkesjokolade og diverse smågodt! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+alsdf Skrevet 7. juni 2010 Del Skrevet 7. juni 2010 Bestillte M&M Peanut Butter fra USA, fantastisk godt! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Smash Skittles Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 Haribo - Pärsikor og Hershey's Milk Chocolate Lenke til kommentar
VarCon Skrevet 15. juni 2010 Del Skrevet 15. juni 2010 1. Jordbærstang 2. Skittles 3. Sputnix Jordbær 4. Syrlige kastanjer 5. Brix Min liste kombinert med vanlig snop og smågodt Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Smash, Pops, m&m og tofifi (<---99% sikkert skriveleif) er mine favoritter Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Gutter bør holde seg unna lakris - det senker testo-nivåene i kroppen.... Just as u know Man får også kreft av å skrive for mye på tastaturet. Em mule ironi... Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden. Endret 19. juni 2010 av SaitekQ Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 (endret) Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden. Har du noen gode sorter godteri med vannmelon smak ? Eneste jeg har funnet er Stimorol Senses med vannmelon. Endret 19. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Liker skittels, Grise tenner, og masse annet americansk godteri Lenke til kommentar
simentp Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden. Har du noen gode sorter godteri med vannmelon smak ? Eneste jeg har funnet er Stimorol Senses med vannmelon. Vannmelon tyggis jeg kjøpte på Svinesund! 1kg for 49kr. Nam nam! Lenke til kommentar
SaitekQ Skrevet 19. juni 2010 Del Skrevet 19. juni 2010 Jeg elsker alt godteri som innebærer vannmelon. Bruker ofte å være grønn på utsiden, også rosa på innsiden. Har du noen gode sorter godteri med vannmelon smak ? Eneste jeg har funnet er Stimorol Senses med vannmelon. Desverre har jeg ikke funnet noe slikt i Norge enda. Men i Sverige har de slikt godteri overalt. Når jeg tenker meg om har jeg faktisk sett sånt i Norge, og det var sånne lage strimler som diverse boder hadde tatt med seg. Men dra til Sverige, der finner du det nok sikkert. Kan også nevne at Jelly Beans er fantastisk godt. Også kan man mikse smaker og greier. Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kan også nevne at Jelly Beans er fantastisk godt. Også kan man mikse smaker og greier. Ja jllybean er uber digg Endret 21. juni 2010 av Mr.Duklain Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 20. juni 2010 Del Skrevet 20. juni 2010 (endret) Kan også nevne at Jelly Beans er fantastisk godt. Også kan man mikse smaker og greier. Ja jllybean er uber digg Nå har du rota, for det var ikke jeg som sa det. Edit: oj, forumet er skikkelig (unnskyld språket) fucked up. Endret 20. juni 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 21. juni 2010 Del Skrevet 21. juni 2010 Kan også nevne at Jelly Beans er fantastisk godt. Også kan man mikse smaker og greier. Ja jllybean er uber digg Nå har du rota, for det var ikke jeg som sa det. Edit: oj, forumet er skikkelig (unnskyld språket) fucked up. beklager skal rette det opp etter beste evne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå