Jonnar Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Topic sier sitt... Hva mener du er det beste godteriet, det være seg sjokolade eller noe annet syntetisk proppet fullt av E-stoffer? Mine favoritter er: Bamsemuuuuuums, hvit sjokolade, melkesjokolade og "De herlige posene med Minde sjokolade..Det er lov å la seg friste...", og Candy King (visse krav til hva posen skal inneholde)... Vel? Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det beste godteriet er søte og salte peacemerker. På en andreplass: salte dødehoder. Lenke til kommentar
skrekk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oransje og/eller svarte krokodiller! Hvit sjokolade er også snadder. Lenke til kommentar
knutby Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Appelsinsjokolade. Hater de som skrinla den appelsinsjokolade kula. Lenke til kommentar
Lars! Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Mørk sjokolade Peacemerker Cola-flasker Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oransje og/eller svarte krokodiller! Hvit sjokolade er også snadder. Jeg går for krokodillene Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Her går det mest i Crispo, Stratos og Maarud Original chips. Minde sjokolade er også digg, men en smule dyrt og for lite i en pose... Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Oransje og/eller svarte krokodiller! Hvit sjokolade er også snadder. Brother! Samme smak. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Lutti godteriet er yummy!!Og filly folly gum toffife er kjempe digg,hadde i meg en eske, fire kvelder på rad Lenke til kommentar
brillan Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Det beste godteriet er søte og salte peacemerker. Oransje og/eller svarte krokodiller! Lenke til kommentar
lperik Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Haribo fersken og krokodiller er best. Lenke til kommentar
$k$ Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Appelsinsjokolade. Hater de som skrinla den appelsinsjokolade kula. ÅÅÅÅ den var sååå god!!! hva skjedde egentli med den??? Lenke til kommentar
Camron Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det beste godteriet er søte og salte peacemerker. Lenke til kommentar
SjiraFF1 Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det beste godteriet er Smørbukk,Pinguinstang:P, sånn karamel firkanter osv osv! Lenke til kommentar
Jeg_ruler Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Det beste er: Lutti brusflasker (blå og rosa) Karamell (litt mørk karamell er best) Daim Haribo fersken Denne listen er ikke satt opp i den rekkefølge jeg liker best Sjokolade er digg, men jeg klarer ikke å spise melkesjokolade foran tv-en. Må være noe spesielt med den. (f. eks daim) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 SKOGSBÆR! Haribo fersken Krokodiller Salt\søt Peacemerker Og de brune "vepsebola" med noe pulver inni. Nam. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå