Frontier_Psychiatrist Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Hammerfall - Templars of Steel Hammerfall - Destened for glory <-- en skrivefeil der? ,husker ikke hvordan det staves Tøffe Kule Guttegale Jenter - Tøffe Kule Guttegale Jenter =) Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 begynner ikke rosa helikopter å bli grådig gammel nå? men i alle fall: The Product G&B - Dirty Dancing feat Carlos Santana Cam'ron feat. Ludacris, Trina, UGK - What Means the World to You (Remix) Babyface - Baby's Mama (feat. Snoop Dogg) det var dagens liste. burde ha en sånn poll hver dag' Lenke til kommentar
Snabelkese Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 begynner ikke rosa helikopter å bli grådig gammel nå? men i alle fall: The Product G&B - Dirty Dancing feat Carlos Santana Cam'ron feat. Ludacris, Trina, UGK - What Means the World to You (Remix) Babyface - Baby's Mama (feat. Snoop Dogg) det var dagens liste. burde ha en sånn poll hver dag' ____________________________________________________ I'm gettin' so much brain I'm startin' to feel smart hoho.......... Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Alt som har med Millencolin å gjøre :smile: helst Penguins & Polarbears, Punk Rock rebel og Black Eye Lenke til kommentar
i-am Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Artist:_______Sang 1.One__________Muffet 2.Nickelson____Eclipse 3.DJ Stephen Presents 2nd Heaven_____The Feeling Lenke til kommentar
i-am Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 4.Beatmachine_____Move U Around 5.Exside_________The Ex - Side 6.The Source_____License To Dance Lenke til kommentar
XevS- Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-18 21:36, oasis skrev:1. Oasis - The Hindu Times2. Guns'n Roses - November Rain3. Oasis - Supersonictechnotrance stinker..det er så råtten musikk som enhver fjortis kan snekre me eJay hjemme...Rock'n Roll and Live Forever Har du prøvd å lage technotrance med eJay selv eller? Jeg tipper resultatet ikke ble så bra, så du hadde behov for å skrive noe negativt om det, men selv om jeg digger trance (er ikke fjortis) hører jeg ofte på annen musikk oxo som f.eks rock! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 denne uken har det forandra seg litt 1: N.E.R.D (The Neptunes) - Bobby James. 2: N.E.R.D (The Neptunes) - Stay Together. 3: N.E.R.D (The Neptunes) - Provider. N.E.R.D r0x0r Lenke til kommentar
kaofbc Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Siden jeg prøvde å finne den muse sangen med tittel har jeg lasta ned masse nye muse sanger. Sangen het Muscle museum og ligger på førsteplass denne uken(Litt shortcut over dette her...:razz: 1: Muse : Muscle museum 2: Muse : New Born(Studio version) 3: Guano Apes : Big In Japan (4: Dandy Warhols : Get Off) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 Quote: On 2002-04-18 15:42, Krishell skrev:Hva er de 3 mest spilte mp3 sangene på din data? nr 1 :10,000 Maniacs - Love Among The Ruins - 1 - Rainy Day 2 :Emma Andersson - Who I Am - 01 - Who i am 3 :Korn - Follow the leader - 02 - Freak on a leash . d er noen bra sanger. Lenke til kommentar
Spiff Skrevet 22. april 2002 Del Skrevet 22. april 2002 1. Aristo Cats - "Everybody wants to be a swinging cat" ...nesten så jeg gjør slik tommy sier: "en super ideè pappa- la være å barbere barten og heller la den vokse en halv meter så du ser ut som en stor katt..." ...ja hvorfor gjør jeg egentlig ikke det tenker jeg... *tenketenke* ...damn, jeg har ikke bart enda... :sad: 2. Aristo Cats - "Everybody wants to be a swinging cat" ...nesten så jeg gjør slik tommy sier: "en super ideè... 3. Aristo Cats - "Everybody wants to be a swinging cat" ...nesten så jeg gjør slik tommy sier: "en super ideè... _________________ Violets are blue, roses are red If I were you, I had wished I was dead (vil gjerne høre rettelser på denne umulige setningen) [ Denne Melding var redigert av: Spiff på 2002-04-22 22:36 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå