Goofey Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Er det stolte eier av N7610 , men har problemer med å få sendt MMS. Har hentet ned konfigurasjoner fra NetCom - både GPRS, Internet GPRS og MMS... Men, fortsatt vil den ikke sende MMS. Kan alle innstillinger brukes til å sende MMS - velger mobilen selv riktig "tilgangspunkt" ??? Er det bare jeg som er teit, eller??? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Har du åpnet ditt abonnement for mms da? Kan være det som er problemet. Har også en 7610, og mms funker som bare rakkern med de innstillingene jeg fikk tilsendt fra netcom. Gå inn på meldinger -> trykk valg -> gå ned til multimediemelding -> trykk valg -> gå inn tilgangspunkt i bruk og velg Netcom MMS hvis det er noe der som heter det. Jeg regner med at du har lagret innstillingene når du har mottatt de fra netcom? Lenke til kommentar
Goofey Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Joda, abonnementet er åpnet - og jeg har lagret innstillingene. Det fungerte som bare fy med min 6230, men ei mer.... Får heller ikke lastet ned fargebilder fra nett... Noe er feil, men hva... Lenke til kommentar
Normann Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Brukte dere ikke bare det programmet som finner instillinger for deg som er lagt inn på telefonen? Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Jeg visste ikke om det programmet før etter at jeg hadde fått tilsendt innstillingene av netcom. Det funker jo uansett så Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå