Gå til innhold

6800gt kommer i morra

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Åhh, skal bare 2 uker til syden først, så har jeg sikkert noe penger igjen, da blir det nytt skjermkort =)

Men hva burde jeg kjøpe først? har 9800pro og 512ram, bør jeg først ha 512ram til eller nytt skjermkort?

Lenke til kommentar

Fikk lyst på ett 6800GT jeg også nå, blir litt vanskelig å velge :wow:

6800GT har jo PS3.0 noe som visstnok ikke blir utnyttet fullt ut av spill idag, men uti 2005 regner man med å få utnyttet PS3 bedre (leste dette en plass) GT har jo også 16pipelines mot for X800pro sine 12.. men, X800pro skal være opptil 40%raskere på HL2, mens GT er bedre på Doom3 grunnet OpenGL..

Mange her som har tenkt på X800pro, men som går over til 6800GT?

Lenke til kommentar

6800GT har jo PS3.0 noe som visstnok ikke blir utnyttet fullt ut av spill idag, men uti 2005 regner man med å få utnyttet PS3 bedre (leste dette en plass) GT har jo også 16pipelines mot for X800pro sine 12.. men, X800pro skal være opptil 40%raskere på HL2, mens GT er bedre på Doom3 grunnet OpenGL..

Kan du vise meg en test der X800 pro yter opptil 40% bedre en 6800gt på half life 2?

Lenke til kommentar

Kan du vise meg en test der X800 pro yter opptil 40% bedre en 6800gt på half life 2?

var noe jeg leste på ett forum på engelsk, er vel kanskje ikke så mye som 40%, men Ati scorer bedre enn Nvidia på HL2, kan poste den testen hvis jeg kommer over den igjen.. :roll:

Her:Doom 3 is likely to run better on Nvidia cards as it uses opengl at its core and therefore every game that uses the Doom 3 engine (Quake 4 and the other countless games using the engine that will no doubt come out next year) will run better on a 6800U.

But then we have Half-life2, which in the past ran better on the ATI cards but know know what will happen when it is finally released.

url:

http://www.hardforum.com/showpost.php?p=10...924&postcount=1

har lest mange nettsteder der nVidia er best på Doom3 og Ati på HL2, er vel ikkeno å krangle om det, ser ut som om det står det samme om dette på de fleste sider..

Endret av Freeman84
Lenke til kommentar

var noe jeg leste på ett forum på engelsk, er vel kanskje ikke så mye som 40%, men Ati scorer bedre enn Nvidia på HL2, kan poste den testen hvis jeg kommer over den igjen.. :roll:

Her:Doom 3 is likely to run better on Nvidia cards as it uses opengl at its core and therefore every game that uses the Doom 3 engine (Quake 4 and the other countless games using the engine that will no doubt come out next year) will run better on a 6800U.

But then we have Half-life2, which in the past ran better on the ATI cards but know know what will happen when it is finally released.

url:

http://www.hardforum.com/showpost.php?p=10...924&postcount=1

Hvordan kan de teste med HL2 når det ikke har kommet ut?

Warez version?

Og nå kommer hw.no teste korta?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...