Gå til innhold

6800gt kommer i morra


Anbefalte innlegg

Grei pc, rævstygt kabbis ;)

Hm, har egentlig bestilt x800xt PE, men tenker at jeg bestiller et 6800 ultra kort fra netshop hvis ikke ati kortet er inne hos komplett.no 1.8 ;)

Må si meg enig i at det var et rævstygt kabinett... Hvorfor Thermaltake? :cry:

 

Men men. Resten ser jo konge ut da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Grei pc, rævstygt kabbis ;)

Hm, har egentlig bestilt x800xt PE, men tenker at jeg bestiller et 6800 ultra kort fra netshop hvis ikke ati kortet er inne hos komplett.no 1.8 ;)

Må si meg enig i at det var et rævstygt kabinett... Hvorfor Thermaltake? :cry:

 

Men men. Resten ser jo konge ut da :)

Har en kammerat som annbefalte det kabinettet :)

 

Er jo ikke et "vakkert" kabinett nei, men så er det ikke akuratt kabinettet mitt jeg er sammen med... :laugh:

Lenke til kommentar

Jeg fikk ikke siste kortet, men jeg var fortsatt veldig heldig...sjekk mailen jeg fikk fra netshop.no akkurat!

 

Heisann,

 

Der var du litt sen....men en ansatt slettet kortet han hadde bestilt så da vil du allikevel få.

 

Kortet kan hentes hos oss i morgen.

 

Ha en fin kveld

 

Dette er kundeservice dere!! :love:

 

Gjett hvem som skal til sandefjord klokken 08:00 imorgen tidlig :thumbup::w00t::green:

Lenke til kommentar

Jeg var selvfølgelig ikke så heldig. Det var ett kort igjen når jeg registrerte meg som ny kunde. Og når jeg bestilte det, men det var tydligvis flere inne og bestilte samtidig, for når jeg fikk bestilt det så ble det i rest :(

 

Er noen som har sett om andre norske webshoper som fører POV? Dette er jo det første kortet som har kommet ut. Og da er det mulig andre også får dette inn i løpet av ett par dager ?

Lenke til kommentar
6800GT har ca 3/4 av ytselsen til ultra.

Snuser du litt rundt på nettet så finner du ut av det :)

Det er ikke bare de "usle" mhzene som skiller, men også båndbredde og 16 pipes istedenfor 12.

GT har da også 16 pipelines. Tror ikke det tar lang tid før man vil ha muligheten til å flashe GT til Ultra.

Lenke til kommentar

Hvorfor har jeg da funnet dette?

 

f you need a little more performance, NVIDIA also offers the GeForce 6800 GT and GeForce 6800 Ultra. Both cards feature 16 pixel pipelines instead of the 6800’s 12, while the core and memory clock frequencies have been bumped up significantly as well: 400MHz core/550MHz memory on the GeForce 6800 Ultra, and 350MHz core/500MHz memory on the 6800 GT, both ship with 256MB of GDDR3 memory.

Lenke til kommentar
6800GT har ca 3/4 av ytselsen til ultra.

Snuser du litt rundt på nettet så finner du ut av det :)

Det er ikke bare de "usle" mhzene som skiller, men også båndbredde og 16 pipes istedenfor 12.

Overalt hvor jeg har lest så har da GT også 16 pipes, det er vel vanlig G6800 som har 12 pipes.

 

Trodde den eneste forskjellen på Ultra og GT var: Hastighet(GPU og Minne), 2 molex og større kjøler(2 kortplasser)

 

Correct me if i'm wrong....

Lenke til kommentar
Hvorfor har jeg da funnet dette?

 

f you need a little more performance, NVIDIA also offers the GeForce 6800 GT and GeForce 6800 Ultra. Both cards feature 16 pixel pipelines instead of the 6800?s 12, while the core and memory clock frequencies have been bumped up significantly as well: 400MHz core/550MHz memory on the GeForce 6800 Ultra, and 350MHz core/500MHz memory on the 6800 GT, both ship with 256MB of GDDR3 memory.

Var den ment til meg? Den teksten sier jo nett det samme som jeg sa. Les den en gang til du... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...