MemorY Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Hva med legge alle dikene i en stooor balje ute.. Dra på en bensinstasjon med et par ti literskanner og fyll dem opp.. Resten sier vel seg selv Ellers kan du skaffe "litt" sprengstoff da er vel man ganske sikker på at all data er borte.. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 (endret) ops min førtse dobbel post Endret 7. januar 2005 av rkg1000 Lenke til kommentar
HåkonN Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Klarer ikke helt å bestemme meg.Her ble det mange "syke" forslag og noen gode. Men hva er det beste forslaget????????? Hva er vitsen med å dra opp en topic som er 4 mnd gammel, og diskutert opp og ned på 17 sider? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. januar 2005 Del Skrevet 7. januar 2005 Klarer ikke helt å bestemme meg.Her ble det mange "syke" forslag og noen gode. Men hva er det beste forslaget????????? Hva er vitsen med å dra opp en topic som er 4 mnd gammel, og diskutert opp og ned på 17 sider? Absolutt ingen vits i. Stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg