Gå til innhold

Hvoradn ødelegge 120 harddisker helt, all data vek

dalri

Anbefalte innlegg

Smelt deg bowlingkule... :innocent:

Utdyp.. Smelte en bowlingkule?

grav dem ned i hagen å håp bikkja ikke finner dem igjen

Bushnell da, jeg hadde ikke trodd du skulle komme med et så usikkert og miljøfientlig forslag... tsk tsk.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor ødelegge diskene hvis han har klart å stjele hemmeligstemplet forskningsarbeid? Det må jo være millioner å tjene på å selge de til bin laden...

PS. Beklager for alle skriveleifene i dag. Jeg skadet langefingeren i en båndsag i går så det er litt rart å skrive på tastaturet nå.

Lenke til kommentar
QUOTE=fargoth,16/07/2004 : 00:08] Smelt deg bowlingkule... :innocent:
Smelte hardiskene, og lage bowlingkuler. :roll:

Hvorfor ikke lage bowlingkule av egnede materialer i stedet for? Det er håpløst å tro at man kan få en bowlingkule av å smelte ned haug med harddisker og støpe de ut. Både form, vekt, overflate og korrosjonsegenskaper vil bli håpløse ved en sånn sammenblanding av stål, aluminium, plast, glassfiber, kobber, silisium, krom og nikkel. Det vil i beste fall bli en uformelig tung og klump som vil korrodere voldsomt.

(Jeg jobber i sommer med legeiringsutvikling i forbindelse med resirkulering av aluminium så jeg har satt meg godt inn i saken)

Lenke til kommentar
QUOTE=fargoth,16/07/2004 : 00:08] Smelt deg bowlingkule... :innocent:
Smelte hardiskene, og lage bowlingkuler. :roll:

Hvorfor ikke lage bowlingkule av egnede materialer i stedet for? Det er håpløst å tro at man kan få en bowlingkule av å smelte ned haug med harddisker og støpe de ut. Både form, vekt, overflate og korrosjonsegenskaper vil bli håpløse ved en sånn sammenblanding av stål, aluminium, plast, glassfiber, kobber, silisium, krom og nikkel. Det vil i beste fall bli en uformelig tung og klump som vil korrodere voldsomt.

(Jeg jobber i sommer med legeiringsutvikling i forbindelse med resirkulering av aluminium så jeg har satt meg godt inn i saken)

Poenget var at det ville ødelegge dem, men i steden for bare å skrive "Smelt dem" skrev jeg smelt deg en bowlingkule for å gjøre inlegget mer interresant.

:)

Lenke til kommentar

Den perfekte metoden for å ødelegge all data på harddiskene må være å kontakte en relativ sprø oppfinner, lik Petter Smart, og så gi han oppgaven å finne opp et superløsemiddelstoff som du kaller [navnet-ditt]løs. Når han er ferdig med jobben, limer du dette stoffet på en paraply (en som tilfeldigvis er belagt med det stoffet som superløsemiddelet ikke kan oppløse), som du så kaster alle harddiskene på.

Bare husk å hjem unnå paraplyen/løsemiddelet slik at ingen gal/genial franskmann får tak i det.

Lenke til kommentar
Hvorfor ødelegge diskene hvis han har klart å stjele hemmeligstemplet forskningsarbeid? Det må jo være millioner å tjene på å selge de til bin laden...

PS. Beklager for alle skriveleifene i dag. Jeg skadet langefingeren i en båndsag i går så det er litt rart å skrive på tastaturet nå.

Japp. Bare å ringe bin Laden på mobilen og spørre hvilken hule han er i.

Lenke til kommentar
Den perfekte metoden for å ødelegge all data på harddiskene må være å kontakte en relativ sprø oppfinner, lik Petter Smart, og så gi han oppgaven å finne opp et superløsemiddelstoff som du kaller [navnet-ditt]løs. Når han er ferdig med jobben, limer du dette stoffet på en paraply (en som tilfeldigvis er belagt med det stoffet som superløsemiddelet ikke kan oppløse), som du så kaster alle harddiskene på.

Bare husk å hjem unnå paraplyen/løsemiddelet slik at ingen gal/genial franskmann får tak i det.

Lest masse Donald Duck i det siste?

Lenke til kommentar
Legge harddiskene i et rom med en MR-scanner (sykehus)? Tok en MR av hodet i dag, og de jævlene har et så kraftig magnetfelt at de kan rive pacemakere ut av brystkassa på folk :ohmy:

Hva med de stakkars syke menneskene da som trenger skanning. Og hva med om du skulle ødelegge de dyre MR-skannerene i prosessen.

Og overdriver du ikke litt med Pacemaker som rives ut av brystkassen. :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...