Simen1 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Smelt deg bowlingkule... Utdyp.. Smelte en bowlingkule? grav dem ned i hagen å håp bikkja ikke finner dem igjen Bushnell da, jeg hadde ikke trodd du skulle komme med et så usikkert og miljøfientlig forslag... tsk tsk. Endret 16. juli 2004 av Simen1 Lenke til kommentar
Marius_EV Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Bruk dem istede for brostein utenfor huset, det hadde sikkert sett bra ut. Edit: Vet trådstarter tilfeldigvis noe mer om dette? Endret 16. juli 2004 av Marius_EV Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Edit: Vet trådstarter tilfeldigvis noe mer om dette? lol! Tenkte på det samme i dag. Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Edit: Vet trådstarter tilfeldigvis noe mer om dette? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hvorfor ødelegge diskene hvis han har klart å stjele hemmeligstemplet forskningsarbeid? Det må jo være millioner å tjene på å selge de til bin laden... PS. Beklager for alle skriveleifene i dag. Jeg skadet langefingeren i en båndsag i går så det er litt rart å skrive på tastaturet nå. Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Smelt deg bowlingkule... Utdyp.. Smelte en bowlingkule? Smelte hardiskene, og lage bowlingkuler. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 QUOTE=fargoth,16/07/2004 : 00:08] Smelt deg bowlingkule... Utdyp.. Smelte en bowlingkule? Smelte hardiskene, og lage bowlingkuler. Hvorfor ikke lage bowlingkule av egnede materialer i stedet for? Det er håpløst å tro at man kan få en bowlingkule av å smelte ned haug med harddisker og støpe de ut. Både form, vekt, overflate og korrosjonsegenskaper vil bli håpløse ved en sånn sammenblanding av stål, aluminium, plast, glassfiber, kobber, silisium, krom og nikkel. Det vil i beste fall bli en uformelig tung og klump som vil korrodere voldsomt. (Jeg jobber i sommer med legeiringsutvikling i forbindelse med resirkulering av aluminium så jeg har satt meg godt inn i saken) Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Jeg skadet langefingeren i en båndsag i går så det er litt rart å skrive på tastaturet nå. Endret 16. juli 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 jeg ville sagt slegge . men og smelte den virker jo morsomt nok:) Lenke til kommentar
fargoth Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 QUOTE=fargoth,16/07/2004 : 00:08] Smelt deg bowlingkule... Utdyp.. Smelte en bowlingkule? Smelte hardiskene, og lage bowlingkuler. Hvorfor ikke lage bowlingkule av egnede materialer i stedet for? Det er håpløst å tro at man kan få en bowlingkule av å smelte ned haug med harddisker og støpe de ut. Både form, vekt, overflate og korrosjonsegenskaper vil bli håpløse ved en sånn sammenblanding av stål, aluminium, plast, glassfiber, kobber, silisium, krom og nikkel. Det vil i beste fall bli en uformelig tung og klump som vil korrodere voldsomt. (Jeg jobber i sommer med legeiringsutvikling i forbindelse med resirkulering av aluminium så jeg har satt meg godt inn i saken) Poenget var at det ville ødelegge dem, men i steden for bare å skrive "Smelt dem" skrev jeg smelt deg en bowlingkule for å gjøre inlegget mer interresant. Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Bruk dem istede for brostein utenfor huset, det hadde sikkert sett bra ut. legg de som brostein ja og ei 15cm pleiplate oppå der igjen... Edit: Vet trådstarter tilfeldigvis noe mer om dette? over lol Endret 17. juli 2004 av Natrium Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Den perfekte metoden for å ødelegge all data på harddiskene må være å kontakte en relativ sprø oppfinner, lik Petter Smart, og så gi han oppgaven å finne opp et superløsemiddelstoff som du kaller [navnet-ditt]løs. Når han er ferdig med jobben, limer du dette stoffet på en paraply (en som tilfeldigvis er belagt med det stoffet som superløsemiddelet ikke kan oppløse), som du så kaster alle harddiskene på. Bare husk å hjem unnå paraplyen/løsemiddelet slik at ingen gal/genial franskmann får tak i det. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 du får spare dem til neste gang du skal bygge hus i stedet.. murstein kan væra dyrt, eventuelt bruke de til å legge rundt grunnmuren.. du vet det er ikke lov å hente stein fra steinrøys å bruke i eller rundt grunnmuren Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Hvorfor ødelegge diskene hvis han har klart å stjele hemmeligstemplet forskningsarbeid? Det må jo være millioner å tjene på å selge de til bin laden... PS. Beklager for alle skriveleifene i dag. Jeg skadet langefingeren i en båndsag i går så det er litt rart å skrive på tastaturet nå. Japp. Bare å ringe bin Laden på mobilen og spørre hvilken hule han er i. Lenke til kommentar
ludvig Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Den perfekte metoden for å ødelegge all data på harddiskene må være å kontakte en relativ sprø oppfinner, lik Petter Smart, og så gi han oppgaven å finne opp et superløsemiddelstoff som du kaller [navnet-ditt]løs. Når han er ferdig med jobben, limer du dette stoffet på en paraply (en som tilfeldigvis er belagt med det stoffet som superløsemiddelet ikke kan oppløse), som du så kaster alle harddiskene på. Bare husk å hjem unnå paraplyen/løsemiddelet slik at ingen gal/genial franskmann får tak i det. Lest masse Donald Duck i det siste? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Jepp, kan hende litt for mye... Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Hm, sterk syre på platene kunne vel gjort jobben sin? Evt, bruke ren svovel på platene og sette fyr, tok en liten svovelklump i ei spiseskje engang, tente på og klumpen svidde seg gjennom metallet. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 18. juli 2004 Del Skrevet 18. juli 2004 Blir bare sprøere og sprøere forslag her.... Morsomt Hva med å smelte de om til stålamper da? Litt sånn funky stålamper, også kan du ta ut kretskorta og setter rammer på de, eller bruke de som tapet eller whatever.... Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Gromle: Frodo må spilles av pingvinen (tux) med afroparykk... Og så kunne Ent'ene symbolisere IBM som gruser SCO. :!: (Ent = "trærne"/tre-rasen i filmen Ringenes herre) Lenke til kommentar
G Skrevet 19. juli 2004 Del Skrevet 19. juli 2004 Legge harddiskene i et rom med en MR-scanner (sykehus)? Tok en MR av hodet i dag, og de jævlene har et så kraftig magnetfelt at de kan rive pacemakere ut av brystkassa på folk Hva med de stakkars syke menneskene da som trenger skanning. Og hva med om du skulle ødelegge de dyre MR-skannerene i prosessen. Og overdriver du ikke litt med Pacemaker som rives ut av brystkassen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg