G Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) hva med å pakke de i en slik kompost/kvist ophøgger?, du vet slik en man freser opp gammle kvister o.l til flis. den burde da gjøre jobben?, eller så kan du jo gå langt ute i skogen og grave de ned....., eller ta ut alle platene og fore de til en ganske sterk makuleringsmaskin (den som de testet her for non uker siden, den malte opp cdplater som ingenting)......, eller bruke sirkelsag/robbemaskin til å borre ca 200 hull i hver plate . Tror metall blir litt i seigeste laget for de knivene. Må nok noen andre kværnegreier til enn en simpel kompostkvern ja. Endret 5. juli 2004 av G Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kansje noen har sagt det før meg men..: Legg de i en pappeske, teip den igjen. Så kaster du pappesken i bossdunken som står utafor huset ditt. Tror faktisk du er temmlig trygg da. Eventuelt kan du vente til bossbilen kommer og hive esken i bossbilen personlig, da er du ekstra trygg... Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kunne kjørt over en og en plate med båndsliper på begge sider. Hadde nok gjort susen med grovt papir. Men som nevnt dette er jo 120 disker, og da deppe privat. Privat så hadde jeg nok bare gitt faen og dumpen dem på skjøen. Du kan jo finne en stor sinna platesaks og lage strimmler av diskene, er disse tynne nok så tviler jeg IBAS og hvem pokker som driver med slikt hadde klart å finne denne. Eller smelta alt drite sammen og laget deg en sykkel. Ingenting hadde vært tøffere å ha en sykkel laget av harddisker Bor du på vestlande så er det mange bedrifter som driver med å lage og vedlikeholde utstyr for plattformer, der er det f.eks firma'er som XXXX (har jernteppe akuratt nå så, kommer ikke på navnet) som har utstyr til å kveste det meste med tanke på at de også lager ventiler o.l. som skal tåle mye trykk. Men er dette et stort fima så har de sikkert også penger nok til å la noen profesjonelle folk til å utføre jobben. Stable alle diskene i en firkantet form og fyll med betong, hiv den på vannet etterpå og bruk den som bunnfeste til båten. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Hva med en Cd makulator? Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Lag et slikt bål og legg alle diskene i midten... Laksevåg! Lenke til kommentar
mad2003 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg har en slik en på jobben! Den sletter harddisken din 100% sikkert DU jobber ikke for Ibas du vell? Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 jeg har en slik en på jobben! Den sletter harddisken din 100% sikkert DU jobber ikke for Ibas du vell? Hey, han foreslo å gjøre jobben for 300kr for alle 120 diskene, så han jobber nok neppe for IBAS. De ville sikkert tatt 500kr per disk eller noe i den duren. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Kansje noen har sagt det før meg men..: Legg de i en pappeske, teip den igjen. Så kaster du pappesken i bossdunken som står utafor huset ditt. Tror faktisk du er temmlig trygg da. Eventuelt kan du vente til bossbilen kommer og hive esken i bossbilen personlig, da er du ekstra trygg... Eventuellt sleng den på havet. Lenke til kommentar
Oovz Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Herrejesus, for en morsom tråd Er litt kjedelig at trådstarter forlot diskusjonen, for det som er mest interessant er jo å få vite om han virkelig HAR 120 disker, og hvordan en magnet som kan løfte 30 tonn ser ut. On-topic: Hvis du gidder, skaff deg et heftig bor, for så å bore alle 120 jævlene til støv. Deretter samler du alt støvet i en svær søppelsekk, som du så tar med opp i et fly og bruker til å slukke en skogbrann/gjødsle masse åkre med. Da kan IBAS og sheriffen bare komme Endret 5. juli 2004 av Oovz Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 og hvordan en magnet som kan løfte 30 tonn ser ut. Bare stikk en tur til nærmeste forbrenningsanlegg (også kalt bossoppsamlingssted) og se hva de løfter biler ol. med der Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Måtte bare tenke på Mount Doom da jeg leste dette Lenke til kommentar
hart Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Måtte bare tenke på Mount Doom da jeg leste dette Åh.. du forveksler den ene herskerdisken som ble laget av den Sauron i Mount Doom med de 120 vanlige harddiskene som ble laget og gitt til vanlige dødelige menn. Ingen vet hvor herskerdisken er nå... selv om jeg personlig tror den er i Bill Gates laptop. Lenke til kommentar
bOMS Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ingen vet hvor herskerdisken er nå... selv om jeg personlig tror den er i Bill Gates laptop. han kan nok ikke ha den enda, for da ville det vært ute med oss. Men regner med at windos og automatiske oppdateringer er metoden hans for å finne den Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kapp dem med vinkelsliper Sandblås diskene Lån en skjærebrenner å smelt dem, sikkert morsomt. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kapp dem med vinkelsliperSandblås diskene Lån en skjærebrenner å smelt dem, sikkert morsomt. kanskje morsomt for noen, men ekstremt tidkrevende i hvertfall. Her er det snakk om 120 disker så det kan jo ta sin tid å benytte den metoden. Dessuten avhenger det svært mye av den som gjør dette, om man før ødelagt alle dataene fullstenndig eller glemmer små områder på enkelte disker. Ergo: Jeg ville sikret meg på en annen måte. Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Grav dem ned på bunnen av sjøen en plass da Send dem til island eller no å få noen til å dumpe dem i en aktiv vulkan Det er jo lett å ødelegge, men enkleste måten er å få dem smeltet en plass... skulle dumpet dem på et stort St.hans bål, sikkert totalskadet eter noen timer med intens varme Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Grav dem ned på bunnen av sjøen en plass daSend dem til island eller no å få noen til å dumpe dem i en aktiv vulkan Det er jo lett å ødelegge, men enkleste måten er å få dem smeltet en plass... skulle dumpet dem på et stort St.hans bål, sikkert totalskadet eter noen timer med intens varme Harddisker, kretskort, brikker, loddepunker og slikt inneholder en mengde miljøfarlige materialer. Det å skre disse stoffene i naturen på den måten syn jeg jeg ikke er riktig. Selv i en vulkan, på havbunnen eller i en smelteovn. Det er ikke noe alibi at "det forurenses jo så mye fra før at litt til gjør ingenting". Benytt heller en sikker metode for sletting av dataene (Enten dagaussing via en egen maskin, eller via programvare og diskens egne lesehoder). Deretter kan man sende diskene til forsvarlig avfallshåndtering gjennom renholdsverkets sorterings-stasjoner eller forhandlere som selger harddisker og dermed plikter og ta det i mot. Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Jeg trenger harddisk(er)! Send en(to ?) til meg! (en(to ?) stor(e)) Endret 7. juli 2004 av DiskSpace10GB Lenke til kommentar
Gromle Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ingen vet hvor herskerdisken er nå... selv om jeg personlig tror den er i Bill Gates laptop. han kan nok ikke ha den enda, for da ville det vært ute med oss. Men regner med at windos og automatiske oppdateringer er metoden hans for å finne den LOL. Hva med å skrive\lage en remake av LOTR? Gates (Sauron) som leter etter herskerdisken. Men den har Linus (Frodo) fått, og har lagt ut på tur til Silicon Valley (Mt. Doom) for å ødelegge den. Nazgulene kan være MS sine advokater som saksøker alt i sin vei for å finne disken. Kom med ideer folkens :!: Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mikrobølgeovn Hvis ikke det er tad... Har ikke lest alle innleggene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg