Boralis Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 ble jeg ikke trekt ut da nei nei bare vær sånn ...hmmm.... ingenting på deg.... Har du fått radio fra Microplex nå eller? Har fått bladet ja , det kom i dag (fredag) har ikke fått radio nei ,men der ligger vel årsaken i at det jeg skulle ha hos microplex var de utsolgt for . Lenke til kommentar
frakk2000 Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 o_O har fått en del stæsj fra nettbutikkene jeg har handlet hos den siste måneden: - 1stk Abon på Digital World - 2stk Radioer fra Microplex - Pakke drops fra Netshop - Sjokolade fra Netshop - Gratis Billetter til Spiderman 2 premieren - 1stk Fleecegenser O_o Netthandel er gøy Lenke til kommentar
Ceaucescu Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 (endret) Jeg fikk bladet i posten, jeg med! Ble veldig glad da jeg fant ut at jeg nå kan få bladet gratis ut 2004! MEGET bra Netshop! Dette betyr flere handleturer oss dere, fra min side! Endret 28. juni 2004 av Zaeira Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det er jo ikke sikkert at rwk representerte sitt firma i posten hans. Ha må få lov til å ha personlige meninger, og tross alt var jo det han sa sant . (Selv om jeg ble veldig glad for bladet ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå