Gå til innhold

Netshop spanderer nytt blad!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg fikk også bladet i posten i dag og jeg har aldri handlet hos Netshop. Men jeg abbonnerer på PcWorld så det er vel kanskje derfor...?

Ja, tror bladet sendes til PCW`s abonnenter også, og muligens også til de som abonnerer på andre IDG magasiner uten at jeg vet det med sikkerhet.

Lenke til kommentar
bare håper ikke at adressen min er oppgitt til et eller annet firma som sender meg reklame :/

 

eller, takk for bladet netshop!

Vi har fått skriftlige garantier fra IDG at man kun skal bruke navn og adresse til forsendelse av disse bladene, så det kan du ta helt med ro. Håper dere får glede av bladet, ved første øyekast ser dette meget bra ut syns jeg.

Lenke til kommentar

Kjempe bra av Netshop :thumbs:. Håper alle de andre nettbutikkene er innom og ser dette. I så tilfelle; Dere har MYE å lære! :p

 

jeg har desverre ikke sett noe til blad selv, men det kan jo komme i morgen siden jeg bor litt masse uti Gokk :hmm:

 

Edit: Ett innlegg til nå så bikker jeg over til 1000 :wee:

Endret av Eriond
Lenke til kommentar

La meg først si at DigitalWorld utifra første nummer ser ut til å bli veldig bra.. om de følger opp med like godt stoff i kommende nummer.

 

Det som dog overrasker meg er at NetShop her har videreformidlet kundeadresser selv om de påpeker på sine websider at de ikke kommer til å gjøre dette. Selv om de ev. har fått en bekreftelse fra IDG om at de ikke skal bruke disse, så trenger ikke den være så mye verdt.. siden de selv har brutt det samme.

 

Bør også her påpekes at initiativet til dette stundet kommer fra IDG og ikke NetShop slik jeg har forstått det.

Lenke til kommentar
La meg først si at DigitalWorld utifra første nummer ser ut til å bli veldig bra.. om de følger opp med like godt stoff i kommende nummer.

 

Det som dog overrasker meg er at NetShop her har videreformidlet kundeadresser selv om de påpeker på sine websider at de ikke kommer til å gjøre dette. Selv om de ev. har fått en bekreftelse fra IDG om at de ikke skal bruke disse, så trenger ikke den være så mye verdt.. siden de selv har brutt det samme.

 

Bør også her påpekes at initiativet til dette stundet kommer fra IDG og ikke NetShop slik jeg har forstått det.

Hei Jarle fra PS-data ! Først; syns det er realt om man sier at man kommer fra en konkurrent om man skal legge inn innlegg som dette, blir mer fair liksom, spesielt når innlegget ditt trekker vår integritet i tvil på denne måten.

Så til saken; vi var veldig i tvil om vi skulle gjøre dette, da man aldri er helt sikker på om kundene vil like det. Derfor ringte vi ett lite utvalg kunder (50 stk.) og spurte hva de syns om det. Siden samtlige sa ja, og vi mener dette er ett godt tilbud til kundene, valgte vi å gjøre dette. Vi har også lagt med ett lite notat om dette i bladet, slik at de som ønsker det kan slette abonnementet. Foreløpig har vi kun fått positive kommentarer fra kundene våre, og jeg håper og tror det vil gjelde de aller-aller fleste av kundene, da dette jo er gratis og helt uten forpliktelser.

 

Mvh Netshop

Lenke til kommentar
La meg først si at DigitalWorld utifra første nummer ser ut til å bli veldig bra.. om de følger opp med like godt stoff i kommende nummer.

 

Det som dog overrasker meg er at NetShop her har videreformidlet kundeadresser selv om de påpeker på sine websider at de ikke kommer til å gjøre dette. Selv om de ev. har fått en bekreftelse fra IDG om at de ikke skal bruke disse, så trenger ikke den være så mye verdt.. siden de selv har brutt det samme.

 

Bør også her påpekes at initiativet til dette stundet kommer fra IDG og ikke NetShop slik jeg har forstått det.

Hei Jarle fra PS-data ! Først; syns det er realt om man sier at man kommer fra en konkurrent om man skal legge inn innlegg som dette, blir mer fair liksom, spesielt når innlegget ditt trekker vår integritet i tvil på denne måten.

Så til saken; vi var veldig i tvil om vi skulle gjøre dette, da man aldri er helt sikker på om kundene vil like det. Derfor ringte vi ett lite utvalg kunder (50 stk.) og spurte hva de syns om det. Siden samtlige sa ja, og vi mener dette er ett godt tilbud til kundene, valgte vi å gjøre dette. Vi har også lagt med ett lite notat om dette i bladet, slik at de som ønsker det kan slette abonnementet. Foreløpig har vi kun fått positive kommentarer fra kundene våre, og jeg håper og tror det vil gjelde de aller-aller fleste av kundene, da dette jo er gratis og helt uten forpliktelser.

 

Mvh Netshop

Hah, hvordan fant du ut at det var han? Jeg har kjøpt 2 harddisker men mottok ikke noe blad :( Kanskje dere kan legge ut en web-versjon? Vil gjerne lese hva som står i bladet!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...