dkvam Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 (endret) Håper å få noen gode tips av dere som har peiling på kabinetter her: Jeg holder på å bygge et system nå som jeg skal ta i bruk til Videoredigering på sikt. Hvorvidt det blir AMD(939) , eller Intel(478/775) , det har jeg ikke bestemt meg for enda. Trenger et tips til et skikkelig godt kabinett til dette formålet. Plass til mange harddisker , og god kjøling til disse er ingen ulempe. Er også ute etter noe som støyer lite. Har for tiden et Chieftech Dragon , men synes det støyer. Skulle gjerne hatt et kabinett der HD støyen ikke høres så godt. Noen forslag her?? Takker for evnt. svar!! Endret 24. juni 2004 av dkvam Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvor mye penger? Hvis du har penger så hadde jeg bett deg om å vnete til Lian Li PV2000 kommer på Microplex! De er dyre men utrolig bra, og det skal være en ny feste metode til de HDD'er som gjør at de ikke støyer så mye. Sepå Microplex.no og på innkomende! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Collermaster har også bra kabinett. CM stacker ser ganske bra ut og har mange utbygningsmuligheter. De bruker 120 mm vifter som er støysvake som kjøling. Lenke til kommentar
Lurre Skrevet 25. juni 2004 Del Skrevet 25. juni 2004 Kan jo også se på det kabinettet som hardware hadde oppe til test nå. Antec P-160. Det har gummioppheng til hardiskene så gjør at de ikke støyer og plass til 2 120mm vifter. Lenke til kommentar
Røbber Skrevet 28. juni 2004 Del Skrevet 28. juni 2004 Flash Movie av Coolermaster STC-T01"Stacker" Har bestillt og kabinette ligger på posten terminalen.. Lenke til kommentar
pain4u Skrevet 29. juni 2004 Del Skrevet 29. juni 2004 vil annbefale et antec super-lanboy! jeg har det, og er veldig fornøyd med det. det har plass til 4 hd, følger med 2 120mm vifter (foran med blått neon og bak) er veldig lett og er sinnsykt tøft også da!!! Lenke til kommentar
datax Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Lian Li. Mine erfaringer med pc65usb er meget gode. Lenke til kommentar
-Ho1m- Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 lian li pc 75 usb dekker alle krav for meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå