Lompe Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hei Så i Elkjøp-avisen som kom for noen dager siden denne maskinen, en Toshiba Sat A40 231. Er dette en bra maskin egentli? Skal ikke bruke den så mye til å spille spill, men for det meste skolearbeid og film- og musikkavspilling. Slik jeg har forstått det er det ikkje WLAN i den, og lurer på om dette kortet kan settes inn i den maskinen. Håper dere kan komme med noen synspunkter, dere vet litt mer om dette enn meg. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Tror den der støyer ganske mye. Bare se på prosessoren. Har du tenkt å bruke den i en lesesal eller klasserom? Og det WLAN kortet du linker til kan brukes i den maskinen ja Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Støyer mye ja.. Var det jeg var redd for. Prøvde en annen maskin me P4-prosessor, og da jeg begynnte å prøve program og slik startet den å bråke nokså mye. Men takk for hjelpa. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du har 13k til rådighet, så burde du ta en titt på ECS fra multicom. De har Centrino løsning, noe som betyr at de er veldig stillegående, er lette, bra batterilevetid, og at de har WLAN innebygd. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 kjøp aldri data fra elkjøp, jeg garanterer deg at du kan finne billigere pc'er på nettbutikker ... Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Hvis du har 13k til rådighet, så burde du ta en titt på ECS fra multicom. De har Centrino løsning, noe som betyr at de er veldig stillegående, er lette, bra batterilevetid, og at de har WLAN innebygd. Er det noen bra maskiner da? Det jeg har hørt er at man bør kjøpe av etablerte produsenter, som HP, Toshiba og Fujitsu Siemens, at det var truggere enn å kjøpe fra de som ikke var så store. Er ikke lett dette her, å finne seg en bærbar.. hehe Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Du kan jo søke litt her på forumet. Er mange som har ECS. De er ikke ukjente ute i verden. Små er de ikke akkurat Sjekk også dinside.no, de har testet flere ECS bærbare tror jeg, og de har fått bra omtale. Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Her sett litt på de maskinene nå, Green 551 fra ECS. Men så lurer jeg litt på skjermkortet: 64MB DDR ATI Mobility M9 Radeon 9000 skjermkort, 4X AGP Er dette et bra kort da egentlig? Skal jo som sagt ikke bruke den til de mest krevende spillene, kanskje strategispill o.l. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Radeon 9000 er ikke så dårlig det. Det er bedre enn integrert skjermkort, og den vil takle strategispill ganske bra. Hvis du vil spille de aller nyeste spillene, så hadde jeg gått for en med Radeon 9600 eller 9700. Lenke til kommentar
Lompe Skrevet 24. juni 2004 Forfatter Del Skrevet 24. juni 2004 Vil det bli noen problemer med multimediaavspilling med dette skjermkortet? Blir litt mye spørring her, men jeg er ikke som kjent med dette med skjermkort, hva som er bra og dårlig.. Lenke til kommentar
Popobawa Skrevet 24. juni 2004 Del Skrevet 24. juni 2004 Nei, det vil ikke bli problemer med multimediaavspilling. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå